شناسهٔ خبر: 54984804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به مناسبت عید قربان

رئیس پلیس فنای استان زنجان به مردم در مورد کلاهبرداری با عنوان دریافت نذورات مردم هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد موسوی رئیس پلیس فتای زنجان نسبت‌ به کلاهبرداری از شهروندان به‌بهانه دریافت نذورات عید قربان هشدار داد.
رئیس پلیس فنای استان زنجان افزود: کلاهبرداران با سوءاستفاده از نیت خیرخواهانه و خداپسندانه شهروندان با انتشار تصاویری از افراد بی‌بضاعت و بیماران نیازمند به دنبال کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی هستند.
وی ادامه داد: مجرمان سایبری به بهانه کمک به افراد نیازمند با ارسال پیامک‌هایی حاوی لینک‌های جعلی، افراد را به درگاه‌های بانکی هدایت کرده و با سرقت اطلاعات کارت بانکی آنها اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد می‌کنند یا اینکه با تبلیغات گسترده در فضای‌مجازی‌ و با سوء استفاده از نام موسسات و سازمان‌های خیریه معتبر با ارائه شماره کارت بانکی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.
موسوی تاکید کرد: شهروندان برای واریز نذورات و کمک‌های خیرخواهانه خود از اصالت موسسه خیریه و شماره حساب ارائه شده اطمینان حاصل کنند و از واریز مبالغ به حساب‌های اشخاص خودداری کنند.
وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره 096380 یا سایت پلیس فتا www.Cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴

نظر شما