شناسهٔ خبر: 54972486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

امروز خیلی از ملت‌های دنیا در سیطره آمریکا هستند

سردار رفیعی آتانی گفت: امروز خیلی از ملت‌های دنیا در سیطره آمریکا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، ظهر امروز (چهار شنبه) در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان تاکستان با اشاره به موضوع بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران حقایقی را به ملت‌های دنیا نشان داد. ما در دفاع مقدس فقط از حقیقت خودمان دفاع نکردیم یلکه اگر از مظلومان عالم دفاع کردیم.

وی گفت: امروز خیلی از ملت های دنیا همچنان در سیطره آمریکا هستند. اما بخشی از این ملت ها جرات و حیات پیدا کردند و امروز آزاد هستند و می توانند بدون سلطه آمریکایی ها و استکبار جهانی زندگی کنند و حق خودشان را مطالبه کنند. حادثه ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تبیین شود تا دشمنی ما و آمریکایی‌ها روشن شود. روز خروج نظام شاهنشاهی پایان مبارزه نیست. با رفتن شاه از کشور بستر جدیدی از مبارزه شکل گرفت و در عین حال ملت قدرتمند تری شدیم.

سردار آتانی در ادامه تصریح کرد: ما میدان و هویت خودمان را خوب می شناسیم. ما ملت امام حسینیم. ما در کالبد اسلام تعریف می شویم و جبهه دشمن را دائم باید رصد کنیم و از این جبهه غافل نشویم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: بعضی‌ها امروز جوری صحبت می‌کنند که آمریکا را الگویی برای آرامش خود قلمداد می‌کنند. اینها افرادی ناآگاه هستند و ناآگاهتر از اینها، کسانی هستند که آن را در جمهوری اسلامی ترویج می کنند.

سردار آتانی گفت: امروز رسالت مهم ما این است که اجازه ندهیم این نااگاهان، آمریکا را تطهیر کنند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه ندهیم جای جلاد و شهید را عوض کنند.

انتهای پیام/

نظر شما