شناسهٔ خبر: 54970229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول خبرداد:

اجرای بیش از ۳۳۰ برنامه در دهه ولایت و امامت در دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: دهه ولایت و امامت فرصتی است برای ترویج گفتمان ولایت و به‌ همین مناسبت بیش از ۳۳۰ برنامه در ۳۵ موضوع در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار بهروز حکمت‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در تشریح این برنامه‌ها، افزود: فضاسازی توسط مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، برگزاری جشن‌های خیابانی در محلات و پارک‌ها، بازسازی واقعه غدیر در بخش چغامیش، اجرای سرودهای پاتوقی و خیابانی، برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی و ویزیت رایگان در مناطق محروم و برخی شهرهای اقماری با همکاری بسیج جامعه پزشکان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری شب شعر در حرم مطهر سبزقبا، برپایی کاروان‌های شادی به‌صورت خودرویی، برگزاری متعدد مسابقات ورزشی و فرهنگی توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، اجتماع بزرگ نوجوانان علوی در بخش چغامیش، برگزاری مسابقه نقاشی در پارک خانواده با همکاری بسیج هنرمندان با موضوع غدیر، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی، نورافشانی و محافل اُنس با قرآن و پویش هر خانه یک پرچم علوی با همکاری ستاد غدیر شهرستان، از دیگر برنامه‌های سپاه دزفول برای اجرا در دهه ولایت و امامت است.

حکمت‌پور گفت: با تکیه بر روایات غدیر و تاکید بر اطعام و درراستای حمایت از نیازمندان، در این دهه بیش از ۸۰ هزار پُرس غذا طبخ و توزیع خواهد شد. توزیع بیش از ۴۷ هزار قرص نان نیز در بین نیازمندان در دستور کار است. همچنین سپاه دزفول قصد دارد در قالب رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه، ۹۰۰ بسته معیشتی به‌ارزش ۶۵۰ میلیون تومان را در بین نیازمندان توزیع کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با تاکید بر فعالیت‌های بسیج سازندگی درراستای محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۵۰۰ بسته معیشتی، ۱۵۲ هزار پُرس غذا و ۱۶۰ هزار قرص نان در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۸ خانه محروم بازسازی و کمک به ساخت شده و در مجموع برای تحقق اقدامات انجام شده ۳ ماهه نخست امسال، مبلغ ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

بهروز حکمت‌پور با حمایت و تاکید بر فعالیت‌ گروه‌های جهادی، تصریح کرد: در هر نقطه، مشکلی وجود داشته، گروه‌های جهادی گره‌گشایی کرده‌اند و لازم است که این ظرفیت تقویت و از آنان حمایت شود.

نظر شما