شناسهٔ خبر: 54965189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستگیری ۴۰۹ متهم در شهرستان ری

فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۴۰۹ متهم در طرح رعد خبر داد و گفت: سرقت‌های به عنف از ابتدای سال جاری ۱۳درصد کاهش داشته و وضعیت کشف و دستگیری در حوزه سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان ظهر امروز در سیزدهمین طرح رعد در شهرستان ری اظهار داشت: در این مرحله از طرح رعد در سطح شهرستان ری 409 متهم دستگیر، 38 باند سرقت منهدم و 243 سارق نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله 47 فروشنده مواد مخدر دستگیر و بیش از 67 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد افزود: از دیگر دستاوردهای این طرح کشف 5 قبضه سلاح گرم و 116 قبضه سلاح سرد و کشف بیش از 1 هزار لیتر مشروبات الکلی و دستگیری 12 نفر فروشنده مشروبات الکلی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در اجرای این طرح 20 خودرو و موتور سیکلت مسروقه کشف و بیش از 95 میلیارد ریال کالای قاچاق و 10 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان با اعلام اینکه در این شهرستان شاهد کاهش 5 درصدی سرقت افزایش 40 درصدی دستگیری‌ها و همچنین افزایش 7 درصدی کشفیات هستند و از ابتدای سال تاکنون تعداد 2279 پرونده غیرامنیتی به مراکز مشاوره ارجاع و مصالحه داده شده است، خاطرنشان کرد: سرقت‌های به عنف از ابتدای سال جاری 13درصد کاهش داشته و وضعیت کشف و دستگیری در حوزه سرقت از ابتدای تیر ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش کشف و 59درصد افزایش دستگیری داشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما