شناسهٔ خبر: 54964868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۶ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق در دلیجان کشف شد

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کشف ۱۶ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال در توقیف یک دستگاه خودروی کامیونت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ مجتبی جمالی افزود: ماموران ایست و بازرسی شهرستان دلیجان در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی کامیونت مشکوک و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو که از استان‌های جنوبی به مقصد تهران در حرکت بود، موفق به کشف ۱۶دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به عدم ارائه مدارک مثبت گمرکی از سوی راننده خودروی توقیفی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان ارزش تقریبی این محموله قاچاق را هفت میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ جمالی با تاکید بر عزم پلیس در برخورد قاطعانه با ورود کالای قاچاق به کشور به منظور حمایت از تولید ملی، گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

۱۳ خرده فروش مواد مخدر در عملیات پلیس خمین دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری ۱۳ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر و کشف یک کیلو و۶۵۰ گرم انواع مواد مخدر ازآنان در پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی افراسیابی افزود: در راستای مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد و مبارزه همه جانبه با سوداگران مرگ با تلاش ماموران و در بستر طرح‌های مختلف عملیاتی،سه خرده فروش مواد مخدر و ۱۰ معتاد متجاهر دستگیر و در بازرسی از آنان نیز یک کیلو و ۶۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و معتادان متجاهر نیز جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد اعزام شدند.

دلیجان و خمین در نوار جنوبی استان مرکزی هستند.

نظر شما