شناسهٔ خبر: 54950210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح پروژه‌های امامزاده عبدالله آمل با اعتبار ۴۰ میلیاردی

شهردار امامزاده عبدالله آمل گفت: در راستای اجرای نهضت آسفالت در شهر امامزاده عبدالله، تا پایان سال جاری ۱۵۰ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر خاکی آسفالت می‎شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، همزمان با گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‎ها پارک محله کاسمده به مساحت ۷۰۰ مترمربع و دیگر پروژه‌های شهری، شهر مذهبی، سیاحتی و گردشگری امامزاده عبدالله عصر امروز با حضور معاون استاندار مازندران، مسؤولان استانی و شهری به بهره‌برداری همشهریان درآمد.

شهردار امامزاده عبدالله آمل در این مراسم با بیان اینکه در زمینه افتتاح پارک محله و آسفالت معابر و خیابان‌ها رعایت عدالت اجتماعی در مناطق مختلف را در دستور کار قرار دادیم، اظهار کرد: براساس سیاست و خط منشی اعضای شورای شهر مبنی بر عدالت اجتماعی در محلات نخستین گام در سال جاری احداث پارک در منطقه اسکومحله به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام شد.

مهدی حسن‌نژاد افزود: در کاسمده پارک محله به مساحت ۷۰۰ متر مربع با اهدای زمین توسط خیر شیروانی با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید و در حال شناسایی زمین در محله اسپند هستیم تا در آینده‌ای نزدیک با ایجاد پارک محله و نصب امکانات ورزش همگانی، تفریحی و بازی کودکان همشهریان از فضای مناسب تفریحی استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه ۱۴ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها ماه گذشته در محلات این شهر انجام شد، تصریح کرد: تا پایان ماه جاری ۱۲ هزار متر مربع دیگر زیرسازی و آسفالت در محلات انجام می‌شود.

شهردار امامزاده عبدالله آمل با تأکید بر اینکه ۲۰ هزار مترمربع تملک، تعریض، زیرسازی و آسفالت خیابان امام رضا(ع) به طول ۱.۳ کیلومتر با عرض ۳۵ متر تا پایان ماه جاری اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: بلواربندی، جدول‌کشی، رفیوژ وسط خیابان، کاشت نهال و چراغ دکوراتیو به صورت دو لاین انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از انتخاب پیمانکار جدید، قرارداد آسفالت ۵۰ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر با تأمین اعتبار از محل اداره‎کل راه و شهرسازی مازندران منعقد شد، ادامه داد: میزان ۱۹۰ هزار مترمربع کوچه، معابر و خیابان‌های شهر امامزاده عبدالله خاکی بوده و حق شهروندان آن است با استفاده از امکانات شهری تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۸۰ درصد معابر زیرسازی و آسفالت شود.

حسن‌نژاد در مورد اعتبار پروژه‌های آسفالت و زیرسازی این شهر، گفت: تأمین قیر مورد نیاز از محل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های استانداری مازندران انجام شد، برای زیرسازی از محل بودجه داخلی شهرداری مبلغ ۱۵ میلیارد ریال و برای پخت آسفالت و پخش مبلغ ۱۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده تا در مجموع مبلغ ۳۰ میلیارد ریال تأمین اعتبار شد.

وی با اعلام اینکه برای احداث پارک محله کاسمده مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی درنظر گرفته شد، یادآور شد: تکمیل و اجرای نهضت آسفالت در شهر امامزاده عبدالله، از ابتدای سال جاری آغاز شد و تا ۶ ماه نخست امسال حدود ۱۰۰ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر خاکی زیرسازی و آسفالت شد همچنین تا پایان امسال ۱۵۰ هزار مترمربع از کوچه ها و معابر خاکی آسفالت می‎شود.

به گزارش فارس، همزمان با گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‎ها پارک محله کاسمده به مساحت ۷۰۰ مترمربع به همراه بهره‌برداری از آسفالت کوچه‌ها و معابر شهری شامل کوچه بهار ۵، خیابان شهید خاکپور، کوچه آفتاب ۹، کوچه بهار ۱۴، کوچه آفتاب ۱۱، کوچه وصال ۵ و کوچه آفتاب ۷ با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری امامزاده امامزاده عبدالله آمل افتتاح شد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ع

نظر شما