شناسهٔ خبر: 54949302 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هیچ شهر فروشی در پایتخت ثابت نشده است/ اصلاح طلبان علاقه مند به القای فضای ناامیدی در شهر هستند

عضو شورای شهر تهران گفت: اکنون هیچ گونه شهرفروشی ثابت نشده و فضای ناامیدی که بعضی اصلاح‌طلبان علاقه‌مند به القای آن هستند و از آن خوشحال می شوند، فضایی است که حتی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی نیز به این شدت بدنبال آن نیستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره برخی اظهار نظرها در خصوص شهر فروشی شهرداری تهران، اظهار کرد: در تیتر روزنامه آفتاب یزد، شهردار تهران را به شهر فروشی و اینکه در شهرداری تهران املاک فروخته و حقوق داده می شود، متهم کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش خزانه دار شورای شهر مشخص است که چنین اتفاقی نیفتاده و اگر هم افتاده باشد بر اساس بودجه مصوب است که اشکالی ندارد.

بابایی گفت: از ۸ هزار میلیارد تومان فروش املاک برای اداره شهر که در بودجه مصوب شده، تنها ۲ درصد آن محقق شده است که در این حوزه عقب ماندگی وجود دارد و البته باید عقب ماندگی جبران شود.

به گفته وی، اکنون هیچ گونه شهرفروشی ثابت نشده و فضای ناامیدی که بعضی اصلاح‌طلبان علاقه‌مند به القای آن هستند و از آن خوشحال می شوند، فضایی است که حتی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی نیز به این شدت بدنبال آن نیستند.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری به دنبال این است که بر اساس برنامه بودجه مصوب شهر را اداره کند.

انتهای پیام/

نظر شما