شناسهٔ خبر: 54946214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نویسنده کتاب صعود چهل ساله:

ریشه مشکلات ناشی از رویگردانی از آرمان ها است

ساری- نویسند کتاب صعود چهل ساله ریشه مشکلات کشور را ناشی از رویگردانی از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین راجی بعدازظهر سه شنبه در گردهمایی کنشگران عرصه جهاد تبیین با بیان اینکه هدف امروز دشمنان ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران است، گفت: پژوهش در زمینه مختلف می‌تواند موجب افزایش سواد شود که داشتن شجاعت و مطالعه عمیق پیرامون انقلاب اسلامی دو ابزار اصلی در بحث جهاد تبیین است.

وی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و باید بدانیم جهاد تبیین امری عظیم و سخت است زیرا وقتی ایشان فرمودند جهاد تبیین فریضه فوری است و باید ببینیم مقام معظم رهبری چه چیزی را تبیین کردند.

راجی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اصول مبانی که مورد هجمه دشمن قرار گرفت و سایر اموری که دشمن در حال تحریف کردن آن است مورد توجه قرار گیرد.

این سخنران بیان کرد: ّطبق فرموده مقام معظم رهبری کار امروز دشمن بزک کردن پهلوی است و برای مقابله با بزک کردن پهلوی، جهاد تبیین نیاز است و متأسفانه دراین امپراطوری رسانه‌ای هیچ خبری از دستاورد انقلاب نیست درحالی که بیان دستاوردها جهاد تبیین است.

وی گفت: دشمن تلاش دارد بیان کند ریشه مشکلات گفتمان انقلاب است اما باید بدانیم ریشه مشکلات رویگردانی از آرمان‌های نظام و انقلاب است.

نویسنده کتاب صعود چهل ساله تصریح کرد: تمام شبهات مردم در زمینه کارآمدی و یا ناکارآمدی نظام است که کنشگران و فرهیختگان بسیجی با تشکیل تیم‌های مختلف گره‌های ذهنی را باز و از نظام دفاع کنیم.

نظر شما