شناسهٔ خبر: 54935563 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

تا پایان سال جاری 100 درصد روستاهای شهرستان مهاباد به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات روستایی (USO) ، در جلسه بررسی وضعیت پوشش ارتباطی روستاهای شهرستان مهاباد که با حضور نماینده شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل ارتباطات استان، فرماندار مهاباد و نمایندگان اپراتورهای ارتباطی برگزار شد اظهار کرد: تا پایان سال جاری 100 درصد روستاهای شهرستان مهاباد به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی ICT آذربایجان غربی،ایرج روحی مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات روستایی (USO) در این نشست گفت:وضعیت پوشش ارتباطات روستای مهاباد بالاتر از متوسط کشوری است.

وی با اشاره به تماس تلفنی با قائم مقام شرکت ارتباطات سیار در خصوص تعهد اجرای سایت های HLD مهاباد افزود: با ارتقاء تکنولوژی سایت های 17 روستا،پوشش ارتباطی روستاهای شهرستان مهاباد تا پایان سال جاری به 100 درصد می رسد.

مجری طرح USO تصریح کرد:4 روستای شهرستان مهاباد توسط اپراتور ایرانسل و 11 روستای این شهرستان توسط اپراتور همراه اول تا پایان فصل کاری در استان به اینترنت پر سرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

بر اساس این گزارش مقرر شد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در تسهیل تامین زیرساخت های لازم و استعلامات اداری برای اجرای پروژه همکاری های لازم را انجام دهند.

نظر شما