شناسهٔ خبر: 54864378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز خبر داد:

اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی فرهنگیان البرز با عنوان " یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی"

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دهمین المپیاد ورزشی فرهنگیان این استان با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز،« سید مسلم رئیسی » عصر روزسه شنبه در آیین اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی فرهنگیان استان البرز افزود: این المپیاد با عنوان " یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی " از ۲۸ خرداد آغاز و تا هفتم تیر ماه ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این المپیاد ورزشی ۳۶۸ نفر از فرهنگیان البرز شرکت کردند، خاطرنشان کرد‌‌؛ در بخش مردان ۲۴۴ نفر در رشته های ورزشی والیبال، فوتسال و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۱۲۴ نفر در بخش بانوان در رشته های ورزشی والیبال، تنیس روی میز وبدمینتون رقابت کردند.

سیدمسلم رئیسی بااشاره به این موضوع که این رویداد ورزشی تعداد زیادی از شرکت کنندگان علاقمند شاغل درآموزش و پرورش را به خود اختصاص داد درخصوص رقابت های والیبال مردان گفت: دراین بخش ۸ تیم از سراسر استان که سرشار از علاقه و انگیزه بودند حضورداشتند و تیم های شرکت کننده از فرهنگیان پیشکسوت و جوان برخورداربودند و این تلفیقی بود از انرژی، شور و هیجان همراه با تجربه که زیبایی های این رقابت ها را چندبرابرکرده بود.
رئیسی گفت: این رقابت هابه میزبانی  کرج۳ سالن ورزشی شهیدبهشتی پس از سه روز متوالی 4 تیم صعودکننده به دور نیمه نهایی را شناخت و در روز چهارم با وجود 4 مسابقه که یک روز پرفشار و حساس برای اعضای تیم ها و کادر داوری وعوامل برگزاری بود با2 بازی ضربدری و درنهایت رده بندی و فینال تیم های برتر به ترتیب زیر مشخص شدند.
مقام اول: کرج دو
مقام دوم: اشتهارد
مقام سوم: کرج سه
مقام چهارم: نظرآباد

رئیسی خاطرنشان کرد اختتامیه این رقابت ها باحضور مدیرکل بود ودراین مراسم احکام قهرمانی و هدایای نفرات تیم های برتر اهدا شد. 
معاون تربیت بدنی و سلامت استان افزود: در رقابت های تنیس روی میز مردان که به میزبانی کرج ۱ درسالن شهیدمطهری برگزارشد. در بخش تیمی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، سه کرج و اشتهارد به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و دربخش انفرادی بهرام زنده دل معلم کرج۳ مقام اول، بهروزی معلم کرج ۱ مقام دوم، صمدی و گودرزی معلمان کرج ۱ مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت افزود در رقابت های فوتسال مردان که ۸ تیم حضورداشتند و سه روز به طول انجامید پس از ۱۶ مسابقه تیم های آموزش وپرورش کرج۳، اشتهارد و کرج۲ به ترتیب مقام اول تاسوم را بدست آورند وی افزود تیم کرج ۱ حائز رتبه چهارم شد. 
گفتنی است رقابت های فوتسال به میزبانی آموزش وپرورش کرج ۱ درسالن ۲۵۰۰ نفری انقلاب شهرستان کرج باهمکاری اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد. 

سیدمسلم رئیسی با عنوان این موضوع که المپیادورزشی ویژه فرهنگیان موج رضایتمندی وعلاقمندی حضور فرهنگیان برای فعالیت های ورزشی درچنین رویداد را به همراه داشت مشروح گزارش برگزاری رقابت های ورزشی دربخش بانوان را اعلام کرد. 
رقابت های ورزشی والیبال بانوان فرهنگیان استان البرز با حضور انجمن والیبال، سرپرست فنی بانظارت ناظرفنی از اداره کل وشرکت 6 تیم به میزبانی کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کرج ناحیه۳ طی سه روز متوالی از 28 تا 30 خرداد در سالن ورزشی شهید رجایی برگزارشد.
در این دوره از رقابت ها تیم های شرکت کننده از شهرستان ها / نواحی کرج یک ـ کرج دو ـ کرج سه ـ کرج چهار ـ ساوجبلاغ ـ نظرآباد در یک جدول گروهی قرعه کشی شدند و بایکدیگر به رقابت پرداختندو پس از 15 مسابقه تیم های برتر به ترتیب زیر مشخص شدند.
مقام اول: کرج چهار
مقام دوم: ساوجبلاغ
مقام سوم: کرج دو
مقام چهارم: نظرآباد
مقام پنجم: کرج سه
مقام ششم: کرج یک
رئیسی در حاشیه رقابت های تنیس روی میز بانوان آموزش وپرورش استان اظهارداشت؛ اولویت بکارگیری نیروهای شاغل و رسمی نسبت به نیروی آزاد به عنوان عوامل اجرایی درامر داوری موضوع مهم و با اهمیت است. 
وی درادامه گفت: رقابت های تنیس روی میز بانوان آموزش وپرورش استان البرز باحضور انجمن رشته ورزشی مربوط و ناظرفنی اداره کل و۲۴نفرشرکت کننده درسالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهیدمطهری برگزارشد و نتایج آن به دست آمد
دربخش انفرادی: مقام های اول تاسوم را به ترتیب لیلا وفا معلم آموزش وپرورش کرج۳، حدیث براهویی ازساوجبلاغ و هادی بیگی ازکرج۲ کسب نمودند و درامتیازبندی تیمی به ترتیب تیم های آموزش وپرورش کرج ناحیه۴، کرج ناحیه۳ و کرج ناحیه ۲ مقام های اول تاسوم را کسب نمودند. 
رئیسی  درادامه گزارش رقابت های بدمینتون بانوان آموزش وپرورش استان البرز را اعلام کرد:
رقابت ها توسط انجمن بدمینتون بانظارت اداره کل باحضور ۲۱ نفر ورزشکار دریک نیمه از روز برگزارشد که حاصل رقابت میان شرکت کنندگان سراسراستان این بودکه دربخش انفرادی به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم متعلق به شکیباکرمی ازآموزش وپرورش نظرآباد، الهام ریوندی ازکرج۲و پریساسیاحیان ازکرج ۱ بود و دربخش تیمی تیم های آموزش وپرورش کرج ناحیه۲ مقام قهرمانی، کرج ناحیه ۱ مقام نایب قهرمانی و ساوجبلاغ مقام سوم این دوره را به دست آوردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان البرز  درپایان خاطرنشان کرد؛ تیم ها و نفرات برتر این رقابت ها در نیمه دوم تیرماه سال جاری به مرحله کشوری ویژه فرهنگیان اعزام خواهندشد. 
اصفهان میزبان برگزاری رقابت های ورزشی والیبال و تنیس روی میز فرهنگیان(مردان)، فارس میزبان تیم های فوتسال مردان در دو رده سنی زیر۴۰سال و بالای ۴۰سال و خراسان رضوی میزبان برگزاری رقابت های ورزشی فرهنگیان بانوان کشور دررشته های والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون خواهدبود

نظر شما