شناسهٔ خبر: 54847734 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

جزیره میمون‌ ها (Return to Monkey Island) حکم پایان کار این سری را خواهد داشت

خداحافظی با جزیره میمون‌ ها / IGN

صاحب‌خبر -

کمپانی Devolver Digital وب سایت جدیدی برای بازی بازگشت به جزیره میمون‌ ها (Return to Monkey Island) راه اندازی کرده که به پایان این سری اشاره می‌کند. 

این وب سایت که تجربه اشاره و کلیک خاص خودش را دارد، اعلام می‌کند که Return to Monkey Island برای کل مجموعه حکم یک پایان را خواهد داشت. آخرین بازی از این سری Tales of Monkey Island بود که در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد، حالا طرفداران باید برای یک خداحافظی دیگر خود را آماده کنند. 

البته اگر منظور Devolver Digital پایان داستان این سری باشد، همیشه احتمال ساخت یک پیش درآمد یا حتی آغاز داستانی جدید وجود دارد. بازگشت به جزیره میمون‌ ها دنباله مستقیمی برای دو نسخه اول به نام‌های The Secret of Monkey Island و Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge محسوب می‌شود.

بازگشت به جزیره میمون‌ ها بازگشت به جزیره میمون‌ ها

تنها دو نسخه اولِ سری توسط ران گیلبرت (Ron Gilbert) نوشته و کارگردانی شده و Return to Monkey Island اتفاقات بازی‌‌های بعدی را نادیده می‌گیرد.  دامینیک آرماتو هم یک بار دیگر به عنوان صداپیشه گای‌براش تریپ‌وود (Guybrush Threepwood) بازگشته است. 

هنوز تاریخ عرضه بازی بازگشت به جزیره میمون‌ ها (Return to Monkey Island) مشخص نیست، اما در سال جاری برای پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. 

ویجی‌لاگ: داستان یک موسیقی نفرین شده و آهنگساز شارلاتانش

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

IGN

برچسب‌ها:

نظر شما