شناسهٔ خبر: 54842950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رشد ۸۴درصدی رفع تصرف اراضی دولتی قشم

رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رشد ۸۴درصدی ارزش رفع تصرف اراضی خالصه انجام‌شده در جزیره از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مصطفی مازندرانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع اراضی خالصه رفع‌تصرف‌شده این جزیره در سه‌ماهه ابتدایی سال 1401 افزون بر 185 هزار و 429 مترمربع است.

وی تصریح کرد: مجموع ارزش ریالی اراضی رفع‌تصرف‌شده جزیره قشم در سه‌ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک هزار و 556 میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (845 میلیارد و 890 میلیون ریال) بیش از 84 درصد رشد داشته است.

مازندرانی علت این افزایش را متفاوت بودن موقعیت منطقه‌ای و مکانی و همچنین ارزش ریالی اراضی رفع‌تصرف‌شده در طول دو بازه زمانی سه ماه اول سال عنوان کرد.

رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این یگان در خردادماه امسال موفق به رفع تصرف اراضی خالصه به‌مساحت 35 هزار و 47 مترمربع به‌ارزش 147 میلیارد و 275 میلیون ریال شده است.

وی بیان کرد: تمامی عملیات رفع تصرف این اراضی در راستای اجرای احکام قضایی و وفق دستورات دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم با همکاری مأموران فرماندهی انتظامی و فرماندهی پایگاه دریابانی جزیره قشم بدون هیچ گونه تلفات و خسارات جانی و مالی از سوی مأموران این یگان صورت گرفته است.

مازندرانی در پایان با تأکید بر تداوم این گونه اقدامات برای احقاق حقوق عامه و مردم جزیره، از حمایت‌های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و از فرماندهی انتظامی و فرماندهی پایگاه دریابانی این شهرستان و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/7558/ح+

برچسب‌ها:

نظر شما