شناسهٔ خبر: 54826255 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

مشتری به خاطر زیاد بودن سس مایونز غذا به کارکنان یک رستوران شلیک کرد

مردی در «آتلانتا» پس از آنکه به خاطر زیاد بودن سس مایونز روی ساندویچ با کارکنان یک غذاخوری درگیر شد به دو نفر شلیک کرده و یکی از آن‌ها را کشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، پلیس آمریکا اعلام کرد مردی در یکی از رستوران‌های مترو «آتلانتا» به دو نفر از کارمندان شلیک کرده و یکی را کشته است؛ زیرا سس مایونز ساندویچ‌اش زیاد بوده است.

به گزارش واشنگتن پست، چارلز همپتون جونیور، معاون رئیس پلیس در خصوص این جنایت به خبرنگاران گفت: فرد مذکور به سمت دو کارگر شلیک کرده است. یکی از آن‌ها که زنی ساله بوده بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده و دیگری که زنی ۲۴ ساله است در وضعیت وخیمی قرار دارد. گفته شده کودک ۵ ساله زن مجروح در زمان تیراندازی در غذاخوری حضور داشته و قرار است تحت مشاوره قرار بگیرد.

رئیس پلیس گفت: «مشکلی در ساندویچ وجود داشت و او را چنان ناراحت کرد که تصمیم گرفت عصبانیت خود را روی دو تن از کارکنان غذاخوری خالی کند». به گفته او این مرد ۳۶ ساله اکنون دستگیر شده است.

یکی از مالکان غذاخوری می‌گوید: «دلم می‌شکند وقتی می‌بینم کسی جسارت آن را دارد که به خاطر مسئله‌ای به این کم اهمیتی اسلحه به دست بگیرد و به کسی شلیک کند. من می‌خواهم تمرکز روی مشکل خشونت با اسلحه باشد. بله این تنها یک ساندویچ است. اما مهمتر از آن این است که یک نفر نتوانست درگیری را تنها با گفتگو حل کند و اکنون ما خانواده‌هایی را داریم که ویران شده اند».

طبق آخرین اطلاعات پلیس، در سال جاری بیش از ۷۰ قتل در ایالت آتلانتا آمریکا رخ داده که نسبت به مدت مشابه در سال پیش ۱۹ درصد بیشتر است. از سال ۱۹۶۸ تا ۲۰۱۷، حدود ۱.۵ میلیون نفر از افراد در آمریکا به خاطر خشونت با اسلحه جان خود را از دست داده اند. گفته می‌شود عواملی مثل حس اختلاف اجتماعی و بی‌اعتمادی و همچنین دوقطبی شدن در جامعه از جمله عوامل افزایش خشونت‌ها در آمریکا باشد.

نظر شما