شناسهٔ خبر: 54818939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جشنواره ۳۰ رشته ورزشی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت در استان مرکزی تدارک شد

اراک - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: جشنواره ۳۰ رشته ورزشی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال در نقاط مختلف این استان تدارک شد.

صاحب‌خبر -

«عابد حقدادی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آیین افتتاحیه این جشنواره جمعه دهم تیرماه جاری با حضور تمام رشته‌های ورزشی و سمن‌های حوزه جوانان همراه با کارنوال عروسک‌های شاد، خواننده‌های استانی، اجرای استندآپ کمدی، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، بازی های بومی و محلی با ساز و سرنا، پخت غذاهای محلی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

وی استعدادیابی و نخبه پروری ورزشی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و ادامه داد: در شرایط کرونایی بسیاری از اماکن ورزشی و مسابقات ورزشی تعطیل بود و این جشنواره ورزشی پس از ۲ سال برگزار می‌شود و همه تلاش‌ها برای افزایش شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان به کار گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: بازسازی اماکن ورزشی و پیگیری خوابگاه‌های ورزشی اراک و ساوه از اولویت‌های اساسی این اداره کل است و بازسازی کامل استخر پنجم مرداد به نحوی که هیات‌های شنا و استعداد قهرمانان را پوشش دهد، در دستور کار جدی قرار دارد.

حقدادی اظهار داشت: امید است با توجه به فضای مناسبی که در بخش درآمدهای دولت به واسطه سیاست‌های مطلوب و فضای مناسب ایجاد شده، شرایط کمک به هیات‌های ورزشی نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر شود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما