شناسهٔ خبر: 54807704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

ایران

کی‌روش در گل‌گهر ماند/ مهدی مهدی‌پور در استقلال ماندنی شد

قرارداد مهاجم بلند قامت گل‌گهر با این باشگاه تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، کی‌روش استنلی، مهاجم بلند قامت گل‌گهر قراردادش را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد. کی‌روش که سابقه آقای گلی لیگ برتر (لیگ نوزدهم) را در کارنامه‌اش دارد، در نیم فصل فصل گذشته به گل‌گهر اضافه شد و ۵ گل و یک پاس گل به نام خودش ثبت کرد.

همچنین مرتضی منصوری، مدافع ۳۲ ساله سابق پدیده، سپاهان و نساجی با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست تا این باشگاه که در مقاطعی از لیگ بیست و یکم با کمبود مدافع مواجه شده بود، این نقطه ضعف را تا حدودی پوشش دهد.

***

شجاعیان با هوادار تمدید کرد

داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال هوادار بعد از مذاکره با مدیران این باشگاه قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

قرارداد شجاعیان با هوادار برای دو فصل دیگر اعتبار دارد.

***

مهدی مهدی‌پور در استقلال ماندنی شد

مهدی مهدی‌پور، ستاره فصل گذشته استقلال که شایعات زیادی در خصوص جدایی او و حضورش در فوتبال قطر وجود داشت در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.

هافبک وسط تیم استقلال با انتشار یک استوری خبر از حضور خود در این تیم داد و گویا قرارداد او تا سال ۱۴۰۳ تمدید شده است.

نقل و انتقالات فوتبال ایران,کی‌روش استنلی

***

تمدید قرارداد حقیقی با باشگاه نساجی

نقل و انتقالات فوتبال ایران,کی‌روش استنلی

علیرضا حقیقی دروازه‌بان باتجربه و موفق نساجی مازندران که عملکرد رضایت‌بخشی در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر و همچنین فصل اخیر جام حذفی داشت، طی توافقی با باشگاه، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

نساجی پیش از این علی شجاعی و محمد شریفی را از پرسپولیس به خدمت گرفته بود.

***

ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شد

ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو بازیکن پیشین فلامینگوی برزیل که سابقه مربیگری در تیم‌هایی چون سانتوس برزیل، باشگاه‌ها و تیم ملی قطر را دارد با عقد قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست.

نقل و انتقالات فوتبال ایران,کی‌روش استنلی

به گزارش تسنیم به نقل از باشگاه پرسپولیس، با جدایی داود فنایی از جمع سرخپوشان، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت یک برزیلی را که کارنامه پرباری هم دارد برای آماده کردن دروازه‌بان‌هایش به کار بگیرد.

ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو از گزینه‌های او برای این منظور بود که در نهایت پس از مذاکرات با رضا درویش توافق نهایی حاصل شد و این مربی برزیلی با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست.

ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو سابقه کار با مربیانی چون، نیکولاس کوردوا، لوران بلان، لادروپ و خورخه فوساتی را در کارنامه خود دارد. او به‌عنوان مربی در تیم‌های مطرح برزیلی مانند سانتوس کار کرده است، ولی از سال ۲۰۰۳ در فوتبال قطر حضور پیدا کرد و بعد از کار در باشگاه‌هایی چون العربی و الریان به کادر فنی تیم ملی قطر ملحق شد.

او دوره‌های مختلف مربیگری و آموزش دروازه‌بانی را هم پشت سر گذاشته است و حالا در ماجراجویی جدید خود به فوتبال ایران و پرسپولیس خواهد آمد.

نظر شما