شناسهٔ خبر: 54805153 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

قالیباف: شهید بهشتی هم مشی مردمی داشت و هم حداکثر جاذبه و حداقل دافعه را داشت

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در همایش سراسری قوه قضاییه: یکی از ویژگی‌های شهید بهشتی این بود که هر آنچه را که معتقد بود می‌گفت و خودش را هم ملزم به عمل به آن می‌کرد. شهید بهشتی در حوزه دانش گسترده بود و تجربیات انباشته‌ای نیز داشت. شهید بهشتی بر مسیر انقلابی‌گری مبتنی بر عقلانیت محوری و عدالت محوری حرکت می‌کرد. شهید بهشتی هم مشی مردمی داشت و هم حداکثر جاذبه و حداقل دافعه را داشت.

صاحب‌خبر -

 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در همایش سراسری قوه قضاییه:

 یکی از ویژگی‌های شهید بهشتی این بود که هر آنچه را که معتقد بود می‌گفت و خودش را هم ملزم به عمل به آن می‌کرد. شهید بهشتی در حوزه دانش گسترده بود و تجربیات انباشته‌ای نیز داشت. شهید بهشتی بر مسیر انقلابی‌گری مبتنی بر عقلانیت محوری و عدالت محوری حرکت می‌کرد. شهید بهشتی هم مشی مردمی داشت و هم حداکثر جاذبه و حداقل دافعه را داشت.

هنگامی‌که کلام شهید بهشتی را گوش می‌کنیم و یادداشت‌های ایشان را مطالعه می‌کنیم به استدلال آوری و قدرت اقناع‌سازی این مرد پی می‌بریم، همین ویژگی‌ها بود که شهید بهشتی را خار چشم دشمنان انقلاب می‌کرد و اصرار بر این باورها و ارزش‌ها وی را به شهادت رساند. وی در دوران زندگی‌اش مقتدر بود و مظلومانه به شهادت رسید؛ انقلاب اسلامی، ملت عزیزمان و امام راحل، شخصیت بزرگی را در آن مقطع از دست دادند.

 

حجم ویدیو: 12.09M | مدت زمان ویدیو: 00:03:09 دانلود ویدیو

برچسب‌ها:

نظر شما