شناسهٔ خبر: 54794906 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

خدمات؛ بیشترین درخواست شهروندان خمین از شهرداری

مسئول سامانه۱۳۷ شهرداری خمین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری، ۱۲۱ تماس با سامانه۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.

صاحب‌خبر -

محمد چوگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری ۱۲۱ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری خمین طی سه ماهه نخست امسال، اظهار کرد: حدود ۷۹ تماس مربوط به خدمات شهری، ۲۶ تماس مربوط به حوزه عمران، هفت تماس مربوط به حوزه حمل‌ونقل و مابقی مربوط به سایر حوزه‌های شهرداری است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری است، افزود: شهروندان در فروردین‌ماه ۲۴ تماس، اردیبهشت‌ماه ۴۹ تماس و خردادماه ۴۸ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار و نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را بیان کردند.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری خمین خاطرنشان کرد: بیشترین مطالبه شهروندان خمین از شهرداری مربوط به نظافت شهر، آبیاری فضای سبز شهری و لکه‌گیری آسفالت معابر و خیابان بوده است.

چوگری ادامه داد: تمام پیشنهادات، نظرات و مطالبات شهروندان به حوزه‌های مربوطه ارجاع داده شده است و مسئولان پیگیر مطالبات شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ از مسئولان شهرداری برای اجرای آسفالت بلوار کشاورز و جدول‌گذاری معابر تشکر کردند، تصریح کرد: شهروندان خمین می‌توانند در تماس با سامانه ۱۳۷ نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود درخصوص مسائل مختلف شهری که رفع آن به شهرداری مربوط می‌شود را اطلاع‌رسانی کنند.

نظر شما