شناسهٔ خبر: 54790617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

آیین افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در پایگاه راضیه «س» دامغان برگزار شد

دامغان_ آیین افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در پایگاه راضیه «س» شهرستان دامغان با حضور متربیان و سرگروه ها برگزارشد.

صاحب‌خبر -

فریده السادات شاهچراغ فرمانده پایگاه راضیه «س» شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: آیین افتتاحیه طرح جوانه های صالحین باحضور متربیان، سرگروه ها و بسیجیان پایگاه با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی روحانی مستقر در روستا برگزار شد.

شاهچراغ بیان کرد: طرح جوانه های صالحین امسال در پایگاه راضیه «س» با محوریت کشف استعداد متربیان و بسیجیان و توانمندسازی متربیان به جهت اجرای تابستانی شاد و پرنشاط برگزار می‌ شود. 

فرمانده پایگاه راضیه «س» با اشاره به اهداف متعالی طرح جوانه های صالحین افزود: هدف عمده این طرح در پایگاه جذب افراد به بسیج، کادرسازی و تقویت حلقه‌های صالحین در زمینه های مختلف می باشد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این طرح در گروه های سنی متفاوت انجام می پذیرد و ثبت نام در نیمه دوم خرداد ماه انجام شده است، گفت: برنامه های متنوع و مفیدی برای متربیان و بسیجیان در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، رسانه، مشاوره، اردویی، فن بیان و مهارت های ارتباطی و...در پایگاه، مسجد و مدرسه اجرا می‌شود.

مربی پایگاه راضیه «س» تصریح کرد: در راستای تقویت کیفی برنامه ها هیئت اندیشه ورز صالحین در سطح پایگاه و قرارگاه محله مسجدمحور تشکیل و در مورد چگونگی اجرای برنامه‌ها، مکان برگزاری و... به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

وی افزود: در راستای اجرای کیفی این طرح با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 و مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان جلسات هم‌اندیشی برگزار و مربیان توانمند این مراکز در این طرح حضور دارند.

نظر شما