شناسهٔ خبر: 54788950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:

اقدامات در راستای مبارزه با مواد مخدر کافی نبوده است

همدان- ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرمانداران در راستای مبارزه با مواد مخدر، باید گفت این اقدامات کافی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه رئیس جمهور در این نشست تخصصی و کشوری، با انتقاد از عملکرد دستگاه‌ها و مجامع بین‌المللی در مبارزه با مواد مخدر، آن‌ها را به چالش کشید، گفت: حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، ایجاد یک نهضت در راستای مبارزه با مواد مخدر را برای ما به عنوان یک تکلیف تعیین کرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی، این قابلیت را دارند که سهم خود را با رویکرد و نگاهی تحولی در مبارزه با مواد مخدر ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرمانداران در راستای مبارزه با مواد مخدر، باید گفت این اقدامات کافی نیست، تصریح کرد: اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرمانداران، با پیش‌بینی برنامه‌های بهتر و مناسبت‌تر به سمت کاهش این تهدید پیش بروند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آنچه بیش از هرچیز برای ما اصل است، کاهش مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی است.

رضانیا در پایان تصریح کرد: امسال باید با نگاه جدید و پیشگیرانه‌تر، برنامه‌ها و طرح‌های بدیعی در راستای مبارزه با مواد مخدر برای سال ۱۴۰۲ تدوین و تهیه شود.

نظر شما