شناسهٔ خبر: 54788856 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار کردستان:

کارکنان ادارات با رعایت عفاف و حجاب الگوی مخاطبان و مردم باشند

زارعی کوشا گفت: نگاه مردم به دستگاه‌های اداری است و باید کارکنان ادارات با رعایت عفاف و حجاب الگوی مخاطبان و مردم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان عصر یکشنبه پنجم تیرماه در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: معتقدم ما در مقام اجرا هستیم و آنچه که به ما ابلاغ شده باید اجرا کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه در شیوه‌ها باید به تضارب آرا بپردازیم تا شیوه بهتر اجرای مقوله عفاف و حجاب را به اشتراک بگذاریم، افزود: در اجرای فعالیت‌ها باید به دنبال پیاده کردن شیوه‌های اصیل اسلامی باشیم و سلیقه‌ای عمل کردن اثر عکس بدنبال خواهد داشت.

 

 

استاندار کردستان یادآور شد: بیان مهربانانه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند بر مخاطب اثر مطلوب برجای بگذارد.

 

 

زارعی کوشا رسالت رسانه را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف سخت و سنگین خواند و بیان کرد: چندگانگی نقش‌های بانوان در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مخاطب را دچار چندگانگی می‌کند و کار متولیان عفاف و حجاب را سخت خواهد کرد بنابراین وقتی هنر پیشه و هنرمند در قاب تلویزیون نقشی را ایفا می‌کند، در زندگی شخصی به عنوان الگو باید خودنمایی کند.

 

 

وی اذعان کرد: تاثیری که نوجوانان و جوانان از فضای مجازی و خارج مدرسه می‌پذیرند بیشتر از بعد فضای درون مدرسه‌ای است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

 

استاندار کردستان تاکید کرد: نگاه مردم به دستگاه اداری است و نیاز است کارکنان ادارات با رعایت عفاف و حجاب الگوی مخاطبان و مردم باشند.

 

 

وی با بیان اینکه فضای اداری نیاز به پایش و رصد دارد، افزود: باید مدیران پاسخگوی پوشش و عفاف کارکنان خود در ادارات باشند چرا که همه ما مسئولان مجری هستیم و اگر بخواهیم در بعد ارزش‌های اسلامی و انسانی به نتیجه برسیم باید نزد مردم آنها را تبدیل به ارزش کنیم.

پایان پیام/713

نظر شما