شناسهٔ خبر: 54763190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز اردو‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی مددجویان زنجانی

معاون امور فرهنگی کمیته امداداستان زنجان گفت:با هدف تقویت بعد اعتقادی و اخلاقی و زمینه سازی برای کشف استعدادها، اردو‌های آموزشی، فرهنگی وتربیتی از تیرماه امسال آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

کابلی گفت: با هدف تقویت بعد اعتقادی و اخلاقی و زمینه سازی برای کشف استعدادها، خلاقیت و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی، تقویت باور‌های دینی وتوانمندسازی فکری وفرهنگی مددجویان تحت حمایت، اردو‌های آموزشی، فرهنگی وتربیتی بعد از دو سال وقفه به علت محدودیت‌های ناشی از ویروس منحوس کرونا از تیرماه امسال آغاز می‌شود.

او می گوید:  اردو‌های آموزشی وفرهنگی مددجویان از اوایل تیرماه آغاز و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداداستان زنجان گفت: برنامه‌های این اردو‌ها در قالب غنی سازی اوقات فراغت با رویکرد دینی بوده وشامل آموزش مباحث فرهنگی، اعتقادی، ورزشی، هنری وبرگزاری مسابقات مختلف است.


کابلی می گوید: آموزش‌های عمومی خانواده محوری، خدمات مشاوره‌ای توسط مشاوران دینی و خانواده بر مبنای فرهنگ و ارزش‌های اسلامی ایرانی، ارتقای امید به زندگی، تأمین سلامت روان، آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی خانواده‌ها مبتنی بر فرهنگ‌سازی کارآفرینی و استعداد‌ها و علایق مددجویان برای ایجاد اشتغال مؤثر و پایدار از جمله برنامه‌هایی است که در این دوره‌ها در اردو آموزش داده می‌شود.


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان، گفت: ایجاد انس، الفت، تقویت روحیه جامعه پذیری و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف، ایجاد زمینه مناسب برای تمرین زندگی دسته جمعی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و تعمیق باور‌های دینی جامعه مورد هدف، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و اجتماعی، ایجاد فضای معنوی و ولایت مداری در میان مخاطبان از اهداف اجرای اردو‌های فرهنگی وآموزشی مددجویان است.

نظر شما