شناسهٔ خبر: 54760688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نوروزی نژاد: حفظ تیم هندبال هاگن در لیگ دسته دوم آلمان موفقیت آمیز بود

بازیکن هندبال هاگن آلمان گفت: مسئولان باشگاه به هدف خود مبنی بر ماندن در لیگ دسته دوم آلمان رسیدند.

صاحب‌خبر -

پویا نوروزی نژاد بازیکن هندبال هاگن آلمان گفت:  فصل خوبی را در تیم آلمانی سپری کردم و از عملکردم راضی بودم. البته هدفگذاری مسئولان باشگاه و کادر فنی این بود که در لیگ دوم آلمان بمانیم که این اتفاق رخ داد، متاسفانه در میانه فصل چند بازیکن تاثیرگذار تیم دچار مصدومیت شدند و همین عاملی شد تا نتیجه لازم را نگیریم.   تیم ما جوان بود، اما باز هم نتیجه خوبی گرفتیم. با وجود اینکه رتبه هفتم را کسب کردیم، اما هدفگذاری باشگاه برای سال آینده این است تا جایگاه خود را ارتقا بدهیم.  

پویا نوروزی‌نژاد ملی پوش هندبال ایران که  از تیم کوبورگ به تیم هاگن لیگ دسته دوم آلمان پیوسته بود در فصل جدید توانست همراه با این تیم آلمانی در رتبه هفتم قرار بگیرد. نوروزی نژاد  تا سال ۲۰۲۴ با این تیم آلمانی  قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید

نوروزی‌نژاد در باره اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در ترکیب تیم ملی برای بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی دارد یا خیر، گفت: شرکت در مسابقات به هماهنگی مسئولان فدراسیون و مربی تیم ملی با باشگاه‌های ما بستگی دارد. اگر زمان مناسب باشد و همه چیز خوب پیش برود مایه افتخار است تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

 بازی‌های کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مرداد ماه در شهر قونیه برگزار می‌شود و تیم ملی هندبال هم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.  

نظر شما