شناسهٔ خبر: 54750044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ارسال محموله اهدایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم زلزله زده افغانستان از سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از ارسال محموله امدادی بشردوستانه هلال‌احمر ایران به مقصد افغانستان برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا میربهاءالدین» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به خسارات سنگین به جامانده از زلزله در شهر خوست افغانستان ،   محموله کمک های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر  از طریق پایانه مرزی میلک به این کشور ارسال گردید.

 

وی ادامه داد: محموله امدادی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شامل ۶۰۰ دستگاه چادر امدادی و ۱۲۰۰ تخته موکت و ۱۰۰۰ بسته غذایی  به وزن  ۳۹ تن و ۲۰۰ کیلو گرم  و ارزش ریالی  ۳۶ میلیارد ریال می باشد که به همراه  مقدار ۴ تن و ۷۲۵ کیلو گرم خرمای اهدایی خیرین صبح امروز جمعه مورخ ۳ تیرماه توسط ۳ دستگاه تریلی به مقصد مناطق زلزله زده افغانستان از پایانه مرزی میلک ارسال گردید .  

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  گفت: با وقوع زلزله در افغانستان ،  این استان نیز در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت  و چند شهر مرزی منجمله ، هیرمند زهک ، زابل ، هامون و نیمروز  به صورت ویژه آماده امدادرسانی  در صورت وقوع حوادث احتمالی قرار گرفتند .

پایان پیام/291

نظر شما