شناسهٔ خبر: 54736032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح دو پروژه خیرساز در بیمارستان شهید فقیهی شیراز

با حضور استاندار فارس و ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دیگر مسئولان دو پروژه خیرساز در بیمارستان شهید فقیهی شیراز به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز گفت: اولین پروژه بخش آی سی یو داخلی با زیربنای حدود ۴۰۰ مترمربع و با ظرفیت ۱۰ تخت با مساعدت خیرنیکوکار شادروان محمدباقر نوشاد (اعتبار ۶ و نیم میلیارد تومان) و حمایت همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تامین سلامت فارس (معادل ۵۰ درصد) در حوزه تجهیزات پزشکی و مجموعا با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

سید محمدکاظم تدین گفت: دومین پروژه خیرساز پروژه‌ای است که مربوط به بهسازی و بازسازی فضای دیالیزی بیمارستان است و این فضا با زیربنای حدود ۴۰۰ متر و با ۱۳ تخت دیالیز با مشارکت وراث مرحوم سیده اعظم جعفری به بهره برداری رسید.

او گفت: با افتتاح این پروژه خیرساز ۸۵ بیمار دیالیزی از این خدمات بهره مند می‌شوند و امیدواریم که با مشارکت بیشتر خیران در عرصه سلامت شاهد افتتاح دیگر مراکز و بخش‌ها در کنار سایر پروژه‌هایی که دولت در دست اقدام دارد، باشیم.

دکتر تدین گفت: بیمارستان شهید فقیهی بعنوان بزرگترین بیمارستان در ایام کرونا با اختصاص ۲۵۰ تخت و با فداکاری پرسنل خدمات زیادی به مردم توانست ارائه دهد و بتواند بار سنگینی را از این بیماری در استان مدیریت کند.

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز گفت: در ایام کرونا تقریبا ۱۵ هزار بیمار کرونایی در قالب تخت‌های عادی و ویژه در این بیمارستان بستری بودند.

نظر شما