شناسهٔ خبر: 54619442 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرودگاه بین المللی لارستان آماده استقبال از سرمایه‌گذاران

فرودگاه بین المللی لارستان آماده استقبال از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی است.

صاحب‌خبر -

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان فارس گفت: این فرودگاه آماده استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای اجرای طرح‌های فرودگاهی و هرگونه سرمایه گذاری برای توسعه شهرستان است.

امین اله صولتی گفت: این فرودگاه آماده پذیرش سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و طرح‌های فرودگاهی است و زمینه‌هایی همچون ایجاد هتل فرودگاهی، CIP, صرافی، تجارت الکترونیک فرودگاهی، تاسیس ایرلاین و خرید هواپیما و ایرتاکسی در این فرودگاه برای سرمایه گذاری فراهم است.

او گفت: در زمینه ایجاد زیرساخت‌های فرودگاهی تاکنون اقدام‌های خوبی در این فرودگاه انجام شده است که فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لار هر مشارکتی که منجر به ارایه خدمات رفاهی و تسهیلات مدرن برای گردشگران و مسافران شود، با قوت و جدیت دنبال می‌کند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان فارس گفت: موقعیت جغرافیایی، وجود خیرین و سرمایه گذاران و مراودات تجاری میان تجار این منطقه با کشور‌های حوزه خلیج فارس می‌تواند شرایط را برای معرفی فرودگاه بین المللی لارستان به عنوان کریدور ارتباطی مناطق جنوبی به نقاط مختلف کشور و همچنین پشتوانه‌ای برای ایجاد سرمایه گذاری‌های خارجی به ویژه با کشور‌های حوزه خلیج فارس فراهم کند.

فرودگاه بین المللی لارستان پوشش ۸۰ درصد از پرواز‌های خارجی و۲۰درصد پرواز‌های داخلی را تامین می‌کند و سایت رادار RCAG، که پوشش راداری، نظارتی و فرکانسی پرواز‌های منطقه جنوب کشور تا تنگه هرمز را در برمی گیرد زیر نظر این فرودگاه قرار دارد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار از شهرستان‌های جنوبی فارس با جمعیتی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

نظر شما