شناسهٔ خبر: 54397218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یادواره شهدای انتظامی استان مرکزی در اراک برگزار شد

یادواره شهدای انتظامی استان مرکزی با حضور فرماندهان کشوری و استانی در مسجد الزهرای اراک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مراسم بزرگداشت سرتیپ جانباز"حسین صالحی" و شهدای فرماندهی انتظامی استان مرکزی، در مسجد الزهرای شهر اراک برگزار و در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای حاضر در برنامه، تجلیل شد.

این مراسم با حضور مخلص الائمه استاندار استان مرکزی، سردار "سید محمد باقرزاده" فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی کشوری و استانی برگزار شد.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از سخنرانان این مراسم بود و مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

دشمن برای ناامید کردن مردم شریف ایران اسلامی برنامه ریزی گسترده‌ای در فضای مجازی و حقیقی کرده، ولی غافل از این است که مردم ما هوشیار و آگاه و با بصیرتند.

این مردم قدرشناس پای انقلاب و رهبری ایستادند و سربازان این مرز و بوم تا پای جان برای امنیت مردم در تلاشند و مجموعه انتظامی کشور از مرز تا مرکز در همه عرصه‌ها در کنار مردم و برای مردم از هیچ کوششی برای تثبیت امنیت پایدار فروگذار نمی‌کند.

دشمن در فضای مجازی و سایبر تمام تلاش خود را به کار بسته تا جنگ شناختی خود را عملی کند، ولی بحمدالله بصیرت مردم مانع از آن شده تا برنامه‌های دشمن به نتیجه برسد.

مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهاد، از خودگذشتگی، ابتکار عمل، پرهیز از روزمرّگی، عزم راسخ، اخلاص و توکل به خدا را ۷ عامل نجات ملی عنوان نمودند و مسئولین مخلص و جهادی کشور نیز شبانه روزی برای امنیت رفاه و آسایش مردم عزیز در تلاشند.

مقام معظم رهبری در پیام خود در هفته انتظامی فرمودند: نیروی انتظامی یکی از استوانه‌ها و ستون‌های اصلی امنیت در جامعه است و همه، بخصوص مسئولین انتظامی باید تلاش کنند که سطح خدمتگزاری را در میان مردم افزایش دهند و ما نیز باید به عنوان یک سرباز این فرمان رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

پلیس جانانه، فداکارانه و مخلصانه در حال خدمتگزاری به مردم است و در مجموعه انتظامی استان در حدود ۵ هزار خدمت در طول شبانه روز به مردم عزیز ارائه می‌شود.

تلاش ما این است با تکلیف مداری امنیت پایدار را در جای‌جای استان برقرار کنیم و در این راه قدردان همکاری همه مردم عزیز و شریف استان هستیم و تلاش می‌کنیم این سرمایه عظیم اعتماد عمومی را به خوبی حفظ کنیم.

برگزاری یادواره شهدا، گرامیداشت و ارج نهادن به ارزش‌های شهیدان عزیز و صبر و مقاومت خانواده‌های گرانقدر آنان است و باید در تبیین ایثارگری‌های شهدای مظلوم تلاش کنیم و این فرهنگ عظیم را حفظ کنیم.

نظر شما