شناسهٔ خبر: 54380716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در استان اردبیل توزیع می‌شود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بیش از ۷ هزار بسته معیشتی به همت خیرین و بسیج اصناف و بازاریان تهیه شده که در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح امروز در مراسم کمک مومنانه اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی‌(ره) بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار استان توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج توزیع می‌شود.

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته بیش از ۴۰۰ هزار تومان است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: این بسته‌های معیشتی به همت خیرین و بسیج اصناف و بازاریان در جهت تحقق تدابیر حکیمانه و نورانی مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند تهیه شده که در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

در ادامه این مراسم، مسعود ناصری راد، رییس اتاق اصناف مرکز استان اردبیل با اشاره به اینکه رسیدگى به وضعیت نیازمندان جامعه یکى از شیوه‌‏هاى رفتارى امام على‏(ع) بود، اظهار کرد: اصناف و بازاریان از ابتدای اجرای طرح کمک مومنانه و عمل به فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده و تهیه و تدارک بسته‌های معیشتی همت کردند.

وی گفت: اصناف و بازاریان به عنوان یکی از ارکان جامعه، همیشه و در هر زمان در کنار مردم بوده است و در این رابطه نیز عملکرد خیرین اصناف و بازاریان قابل تقدیر و چشمگیر است.

انتهای پیام/3727/

نظر شما