شناسهٔ خبر: 5433719 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توافق هسته ایی را به هر قیمتی را نمی پذیریم

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛سردار سرتیپ پاسدار دهقان درجمع مردم ومسئولان جزیره قشم درمسجدالنبی افزود : اگر طرفهای مقابل با رعایت کرامت و در نظر گرفتن حق مردم پای میز مذاکره بنشینند ، ادامه مذاکره وظیفه تیم کشورمان است.

وی گفت :گرچه معتقدیم توافق به نفع همه طرفهای درگیر است، اما توافقی که مطابق با ارزشهای جمهوری اسلامی ایران  نباشد را نمی پذیریم.

وزیر دفاع افزود : آمریکا و رژیم صهیونیستی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره برای نا امن کردن مرزهای ایران و جامعه نقشه کشیدند اما همواره ناکام بودند و ناکام خواهند ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دهقان درمورد فعالیت گروههای تکفیری درکشورهای همسایه گفت : این گروهها ساخته وپرداخته آمریکا و صهیونیست ها، برای تخریب چهره رحمانی اسلام و انحراف افکار عمومی و راه اندازی مسلمان کشی به دست عده ایی مسلمان نماست.

وی افزود : جمهوری اسلامی ایران درکنار مردم و دولتهایی است که با جریانهای تکفیری و انحرافی وابسته به غرب می جنگد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان گفت : باید پذیرفت که دردولتهای گذشته کمتر به مباحث فرهنگی وعمرانی درمناطق مرزی کشور، بویژه درجنوب پرداخته شده است و آنچه که لایق مرزنشینان است ، کمتر نصیبشان شده است .

سردار دهقان افزود : براساس فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه مناطق محروم و توانمندسازی جوامع بومی ، وزارت دفاع هم مانند دیگر وزارتخانه ها برای توسعه زیرساختها در جنوب کشور می کوشد .

وی ساخت مسجد النبی و کلنگ زنی مجموعه فرهنگی - مذهبی این مسجد  را نمونه ایی از این کوشش عنوان کرد و گفت : از این پس توسعه سواحل مکران با حضور کارکنان و خانواده های نیروهای نظامی شتاب بیشتری می گیرد.

اشراف کامل اطلاعاتی و امنیتی نیروهای مسلح بر مرزها

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت : نیروی نظامی و امنیتی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران اشراف اطلاعاتی و عملیاتی دارند و در صورت لزوم آماده دفاع مقتدرانه از کیان سرزمین مان هستند.

سردار دهقان امروز در مراسم بهره برداری از مسجدالنبی در جزیره قشم ، داعش را خطر جدی و مهم در مرزها ندانست و افزود : گرچه حمایت کنندگان غربی این گروهک بسیار مشتاقند که توان ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند اما هیچ گاه بر این آرزو دست نخواهند یافت ، زیرا توان تجهیزاتی و روحیه مدافعان جمهوری اسلامی ایران برای دفاع همه جانبه از مرزها کافی است .

وی هدف از سفر به هرمزگان را حضور بین مردم این استان و جزیره نشینان قشم عنوان کرد و گفت : بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب برای توانمند سازی بومی مردم مناطق محروم ، وزارت دفاع هم ساخت مجموعه های فرهنگی و ورزشی را در پیش گرفته است .



نظر شما