شناسهٔ خبر: 54312817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس – شهرخودرو؛ آخرین امید مشهدی ها برای بقا در لیگ برتر زمان و لینک پخش زنده بازی پرسپولیس – شهرخودرو مشهد

صاحب‌خبر -

شفقنا – بازی معوقه دو تیم پرسپولیس – شهرخودرو از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر، عصر امروز در ورزشگاه آزادی دنبال می شود.

به گزارش شفقنا ورزشی دو تیم پرسپولیس – شهرخودرو از ساعت ۲۰ باهم دیدار می کنند. بازی که در ابتدا قرار بود سه شنبه گذشته برگزار شود که به دلیل آلودگی هوا دو بار لغو شد و حالا طبق برنامه سازمان لیگ امروز در تهران برگزار می شود.

سرخپوشان فرصت این را خواهند داشت تا آخرین برای رسیدن به مرز ۶۰ امتیاز را جستجو کنند و به این حد نصاب برسند.

این رقابت برای هر دو تیم از حساسیت زیادی برخوردار است. یکی برای نایب قهرمانی می جنگد و دیگری برای زنده ماندن در لیگ برتر.

پرسپولیس زخم خورده در بازی رفت نتوانست مقابل شهرخودرو به پیروزی برسد و با یک امتیاز مشهد را ترک کرد. حالا برای انتقام دور رفت و با توجه به این که امسال هیچ جامی هم به دست نیاورده ، درصدد پیروزی در این دیدار است تا لااقل نایب قهرمانی لیگ را از آن خود کند.

از طرف دیگر شهرخودرو هم در شرایط بحرانی قرار دارد که برای بقای خود در لیگ برتر باید از این بازی نهایت بهره را ببرد تا ماندگار شود.اگر امشب بازنده مسابقه لقب بگیرد، سقوطش حتمی است.هر چند که مشهدی ها کار خیلی سختی پیش رو دارند، ولی در طول فصل نشان دادند که مقابل تیم های بزرگ دست و پا بسته نیستند و مقتدرانه ظاهر می شوند.

این روزها همه نگاه ها به سرنوشت تیم های قعر جدول دوخته شده است که در نهایت دو تیم باید غزل خداحافظی را بخوانند و از سال آینده مهمان لیگ آزادگان شوند که سقوط تیم فجر شهید سپاسی قطعی شده است اما نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو دو تیمی هستند که یکی از این دو هنوز خطر سقوط را احساس می کنند.

تنها شانس شهرخودرو برای زنده ماندن در لیگ برتر کسب پیروزی در بازی امشب است. این تیم هم اکنون با ۱۶ امتیاز به قعر جدول چسبیده است. شاگردان سید عباسی امروز باید به مصاف پرسپولیسی بروند که انگیزه زیادی برای بردن دارد.اگر شهرخودرویی ها بتوانند ۳ امتیاز بازی امشب را از آن خود کنند، شانس ماندنشان بالا می رود اما اگر نتوانند مقابل سرخ پوشان امتیاز بگیرند، باید از لیگ برتر خداحافظی کنند.شهرخودرو در حالی شانس ماندن دارد که بتواند دو بازی باقی مانده مقابل پرسپولیس و فولاد را با پیروزی پرگل پشت سر بگذارد و از طرفی باید خیلی خوش شانس باشد که نفت مسجد سلیمان بازی پایانی خود مقابل استقلال را ببازد و با تفاضل گل بیشتر بقای خود را تثبیت کند که این موضوع هم در حد معجزه است.

پرسپولیس برای بازی امروز سعید آقایی و حامد پاکدل دو بازیکن اخراجی دیدار تراکتور را در اختیار نخواهد داشت و این در حالی است که فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به دلیل محرومیت در ترکیب حضور ندارند.

مهمترین نکته این بازی شانس بالای سیامک نعمتی برای حضور ارنج اولیه است و او فرصت این را خواهد داشت تا توانایی خود را نشان بدهد.

حامد لک در حالی مقابل تراکتور قرار گرفت که پیش‌بینی‌ها از حضور احمد گوهری در خط دروازه سرخپوشان حکایت داشت. اما لک برابر تراکتور بازی کرد و دروازه‌اش را هم بسته نگه داشت و حالا این ماموریت را مقابل شهرخودرو پیش روی خود می‌بیند.

در دفاع مرکزی پرسپولیس احتمالا زوج جدید نسبت به بازی‌های قبلی را خواهد داشت و علیرضا ابراهیمی در کنار علی نعمتی قرار می‌گیرد. در جناح راست رامین رضاییان جایگاه ثابتی دارد و احتمالا در سمت چپ علی شجاعی به کار گرفته خواهد شد.

در شرایطی که گفته می‌شد میلاد سرلک چهار کارته است و نمی‌تواند در بازی با شهر خودرو تیمش را همراهی کند اما سازمان لیگ اعلام کرد که او می‌تواند به میدان برود. یحیی برای این بازی کمال را در کنار سرلک قرار داده و احسان پهلوان و سیامک نعمتی نیز در کناره‌ها بازی می‌کنند.

پرسپولیس احتمالا مهدی عبدی را در خط حمله خواهد داشت و در کنار او مهدی عبدی قرار می‌گیرد. این در حالی است که شرزود تمیروف برای نخستین بار در چند هفته اخیر روی نیمکت خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر شهرخودرو :
حامد لک- سیامک نعمتی- کمال کامیابی‌نیا- علی نعمتی- علی شجاعی- رامین رضاییان- علی ابراهیمی- میلاد سرلک- مهدی ترابی-احسان پهلوان- مهدی عبدی

منبع: شفقنا ورزشی

زمان و لینک پخش زنده بازی پرسپولیس – شهرخودرو مشهد

نظر شما