شناسهٔ خبر: 54307755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:

درخشش دانشجویان کرمانشاهی در سی‌وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

خبرگزاری وثوقی،گفت: در سی ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور کرمانشاه توانست سه مقام کشوری را بدست آورد.

صاحب‌خبر -

مریم وثوقی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به درخشش دانشجویان کرمانشاهی در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، گفت: این جشنواره در ۹ بخش و ۴۰ رشته به شیوه حضوری از اردیبهشت‌ تا خردادماه جاری به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد.

 

 

رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افزود: در مرحله ملی دانشجویان هشت دستگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، فنی و حرفه‌ای، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و معارف قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: زهرا اکبری رتبه اول رشته احکام، بابک نظری رتبه دوم رشته خوشنویسی و محمدسجاد عطایی رتبه سوم رشته فیلم کوتاه را در سی‌وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به خود اختصاص دادند.

 

 

وثوقی تصریح کرد: کسب رتبه برتر در این جشنواره قرآنی نشانگر توان و ظرفیت بالای دانشجویان این دانشگاه در عرصه فعالیت‌های قرآنی است.

 

 

رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،  با اشاره به اینکه تقویت اقدامات فرهنگی و قرآنی نقش مهمی در بهبود فرهنگ عمومی جامعه دارد،اظهار کرد: جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان پر مخاطب‌ترین جشنواره دانشجویان و متنوع‌ترین جشنواره از نظر پوشش فعالیت‌ها است که همیشه مورد استقبال قرار گرفته است.

پایان پیام/712

نظر شما