شناسهٔ خبر: 54306732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اورژانس موتوری در ملایر فعال می‌شود

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان از فعالیت اورژانس موتوری در شهرستان ملایر خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس اولیاسمیع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اختصاص یک اورژانس موتوری به شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: دو موتور اورژانسی به شهر همدان اختصاص یافته که یکی از آنها به شهرستان ملایر تحویل داده خواهد شد تا در مواقع و مناطق پرترافیک به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: ملایر جزو شهرهای پرترافیک است و از آنجا که خیلی از ماموریت‌ها نیز منجر به اعزام امبولانس نمی‌شود می‌توان از طریق اورژانس موتوری خدمات را در این شهرستان نیز به مددجویان ارائه داد.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان با اشاره به اینکه طبق نیاز ملایر مورتور اورژانس به این شهرستان اختصاص یافته و فعلا برنامه‌ای برای سایر شهرستان‌ها نیست عنوان کرد: ملایر از لحاظ ماموریت شهرستان دوم به شمار می‌آید و تقریبا ۵۰ درصد ماموریت‌های شهرستان‌های استان جز همدان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت اورژانس موتوری در همدان گفت: در مدت  یک ماهی که از افتتاح و آغاز به کار آن در شهر همدان آغاز شده خوشبختانه خدمات قابل توجهی ارائه شده است.

اولیاسمیع با تاکید به اینکه اورژانس ۱۱۵ موتوری استان همدان با تحویل دو دستگاه موتور هندا با کاربری موتورلانس خدمات خود را از ۲۸ فروردین آغاز کرد گفت: در این مدت بیش از ۷۰ ماموریت با یک دستگاه موتور بر اساس نیاز، انجام شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد ماموریت ۶۳ مورد منجر به درمان در محل شده و هفت مورد دیگر نیز پس از اقدامات پیش بیمارستانی اولیه در ادامه روند درمان نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشته‌اند که با اعزام کد آمبولانس این خدمت ارائه شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نظر شما