شناسهٔ خبر: 54301505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

نیازمند گسترش دفاتر خدمات سلامت در هرمزگان هستیم

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در حال حاضر در ۹ شهرستان هرمزگان در این مرحله دفاتر خدمات سلامت راه اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرحناز محمدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: مصاحبه با نخستین گروه پذیرفته شده در آزمون تاسیس دفاتر خدمات سلامت و معرفی شده از سوی شرکت سلامت مبین ایرانیان " نماینده وزارت بهداشت " در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام شد.

وی ادامه داد: این مصاحبه ها با حضور کیانوش جهانپور، مدیرعامل شرکت مبین سلامت ایرانیان (نماینده وزارت بهداشت)، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، نمایندگان معاونت های (درمان، بهداشت و غذا و دارو)، خدمات پشتیبانی و با نظارت اداره بازرسی، دفتر حقوقی و حراست دانشگاه انجام شد.

محمدی اظهار کرد: ۱۴ فرد پذیرفته شده در آزمون تأسیس دفاتر خدمات سلامت، معرفی شده از وزارت بهداشت، با حضور در سالن کوثر ساختمان ستاد دانشگاه برای انتخاب و فعالیت در ۹ شهرستان بندرعباس، حاجی آباد، کیش، بندرلنگه، پارسیان، قشم، میناب، بندرخمیر و رودان که نتیجه آن، در آینده اعلام خواهد شد، در مصاحبه حضوری شرکت کردند.

همچنین مدیرعامل شرکت مبین سلامت ایرانیان (نماینده وزارت بهداشت)، گفت: دفاتر خدمات سلامت، به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات حوزه سلامت، مدیریت منابع حوزه سلامت، افزایش کیفیت و ارتقای بهره وری در ارائه خدمات؛ ایجاد اشتغال با استفاده از توان بخش خصوصی، راه اندازی می شود.

کیانوش جهانپور تصریح کرد: طبق دستورالعمل ارسالی وزارت بهداشت، مسئولیت واگذاری این دفاتر به متقاضیان، بر عهده معاونت های توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی دانشگاه های علوم پزشکی هر استان است.

وی اظهار کرد: جمع بندی نتایج مصاحبه و اعلام نفرات پذیرفته شده نهایی به دانشگاه پس از بررسی های لازم به داوطلبین اطلاع رسانی خواهد شد.

جهانپور تصریح کرد: در حال حاضر در ۹ شهرستان هرمزگان در این مرحله دفاتر خدمات سلامت راه اندازی می‌شود و در صورت نیاز به گسترش دفاتر مذکور در سایر شهرستان‌ها امکان تصویب در کمیته تخصصی دانشگاه وجود دارد، پس از تصویب و تایید وزارت بهداشت می‌توان به افزایش دفاتر خدمات سلامت اقدام کرد.

انتهای پیام

نظر شما