شناسهٔ خبر: 54300675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد استاندار از عدم تامین حقابه‌های زیست محیطی قم

استاندار قم ضرورت تامین حقابه‌های زیست محیطی را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از مشکلات مهم در مساله حقابه‌ها این است که طی سال‌های اخیر سهم استانی قم از این منابع همواره به دلایل مختلف کاهش پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

سیدمحمدتقی شاهچراغی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در سالن کرامت استانداری، با اشاره به افزایش روز‌های ناسالم هوای استان از ابتدای امسال گفت: لازم است تا در کنار منشا خارجی گرد و غبار نسبت به مدیریت و بهبود وضعیت کانون‌های داخلی تولید گرد و غبار تدبیر درستی انجام گیرد.

شاهچراغی با تاکید بر تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید، گفت: هیچ گونه کم کاری از مسئولان استانی در زمینه تعلل در پرداخت این تسهیلات پذیرفتنی نیست.

استاندار قم با اشاره به تقاضای واگذاری زمین در شهرک صنعتی الغدیر گفت: برای پاسخگویی به نیاز‌های سرمایه گذاران لازم است تا طرح تامین ۳۵ مگاوات برق این شهرک با سرمایه گذاری هزار و ۲۷۰ میلیارد ریالی طبق برنامه زمانبدی شده دنبال شود.

شاهچراغی با اشاره به اهمیت جذب و پرداخت کامل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه، گفت: هیچ سرمایه گذار و متقاضی دارای اهلیتی نباید از دریافت این تسهیلات محروم شود.

نظر شما