شناسهٔ خبر: 54298127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کریم و رفقا به کریس رسیدند؛

۹ شریک جدید برای رکورد CR7

9 بازیکن تیم رئال مادرید تعداد قهرمانی های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 5 رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو همراه با رئال مادرید 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد تا به پرافتخارترین بازیکن این مسابقات تبدیل شود. او البته پیش از سفیدپوش شدن، همراه با منچستر یونایتد، طعم قهرمانی در UCL را چشیده بود.

کریس در سال 2018 پنجمین قهرمانی خود در اروپا را جشن گرفت تا بالاتر از سیدورف، ژاوی، اینیستا و چند بازیکن دیگر قرار بگیرد که تا پیش از آن سال، تعداد قهرمانی های مساوی (4) با آنها داشت.

در شرایطی که رئال چند فصلی است بدون رونالدو بازی می کند و کریس ابتدا در یووه و سپس در منچستر به میدان رفته است، شاگردان کارلو آنچلوتی امشب توانستند با یک گل لیورپول را شکست داده و برای چهاردهمین بار فاتح UCL شوند. این قهرمانی باعث شد تا 9 بازیکن رئال به صورت همزمان، شریک رونالدو در یک رکورد مهم شوند.

پس از به دست آمدن موفقیت امشب لوکا مودریچ، تونی کروس، دنی کارواخال، کریم بنزما، مارسلو، ناچو، گرت بیل، کاسمیرو و ایسکو  تعداد قهرمانی های خود را به عدد 5 رساندند. کاپیتان تیم ملی پرتغال در حالی این رکورد خود را با 9 بازیکن دیگر شریک شد که بعد از ترک رئال دیگر در اروپا موفق نبوده و تیمش حتی جایی در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما