شناسهٔ خبر: 54277212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توقف صدرنشین لیگ یک مقابل شهرداری بندر آستارا

مهدی حسین نژادی

تیم فوتبال مس کرمان صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در آستارا با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

صاحب‌خبر -

 دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری بندر آستارا و مس کرمان از هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در هر دو نیمه این بازی با ارائه یک بازی تهاجمی بر زمین مسابقه حاکم بود و علی رغم حملات مکرر بر روی دروازه حریف کرمانی خود نتوانست به گل برتری دست یابد.

تیم فوتبال مس کرمان که صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور است با این تساوی بدون گل به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد و پس از پایان بازی بازیکنان این تیم صعود خود به لیگ برتر را در ورزشگاه وحدت آستارا جشن گرفتند.

همچنین تیم فوتبال ملوان انزلی یکی از دو نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز در تبریز مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و به عنوان تیم دوم لیگ یک به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد. 

به گزارش ایسنا، بدین ترتیب تیم‌های مس کرمان و ملوان انزلی در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول، صعودشان به لیگ برتر را قطعی کردند.

مس کرمان با تساوی بدون گل برابر شهرداری آستارا و توقف دو تیم مدعی صعود یعنی آرمان گهرسیرجان و خیبر خرم آباد اختلاف امتیازی عدد ۹ و ۱۰ را حفظ کرد تا صعودش به لیگ برتر را پس از ۸ سال تضمین کند.

مس کرمان که فصل موفقی با تنها دو شکست تا هفته سی و دوم و در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ دسته اول فوتبال ایران سپری کرده بود، با تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل شهرداری بندر آستارا ۶۶ امتیازی شد تا با یک امتیاز بیشتر نسبت به ملوان انزلی همچنان صدرنشین بماند و بخاطر فاصله ۸ امتیازی با آرمان‌گهر رده سومی، صعودش به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را قطعی کند.

توقف صدرنشین لیگ یک مقابل شهرداری بندر آستارا/ صعود مس کرمان و ملوان انزلی به لیگ برتر

توقف صدرنشین لیگ یک مقابل شهرداری بندر آستارا/ صعود مس کرمان و ملوان انزلی به لیگ برتر

توقف صدرنشین لیگ یک مقابل شهرداری بندر آستارا/ صعود مس کرمان و ملوان انزلی به لیگ برترانتهای پیام

نظر شما