شناسهٔ خبر: 54261734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جانشین مرکز آموزش هوانیروز: امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جانفشانی نیروهای مسلح است

گروه استان‌ها- جانشین مرکز آموزش هوانیروز گفت: تمام دسیسه‌های دشمنان اما امروز شاهد امنیت پایدار و اقتدار در این کشور پهناور هستیم که مرهون خون شهدا و جانبازی و سرافرازی سربازانی از جنس مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ خلبان ولی رحمانی ظهر امروز در یادواره شهدای والامقام عملیات بیت‌المقدس انزلی به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان اظهار داشت: خونی که در راه خداوند و عشق الهی بر روی زمین ریخته شد همواره جاویدان است، بنابراین عزت و سرافرازی نام شهدای این راه نیز بر زبان‌ها جاری خواهد ماند.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نزاجا با اشاره به این فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدایت فرمانده معظم کل قوا توانستند با وحدت و همدلی امنیت و اقتدار را برای این جامعه به ارمغان آورند.

رحمانی ایجاد و گسترش امنیت پایدار را جزو اولویت‌های یک کشور خواند و افزود: این امنیت، اقتدار و سرافرازی را مدیون خون شهدا هستیم از سوی دیگر 418 شهید شهرستان بندرانزلی و شهدای بیت‌المقدس در آغاز جنگ تحمیلی با وجود اینکه فرسنگ‌ها با مرز عملیاتی فاصله داشتند اما برای دفاع از اسلام به پاخواستند و به طرف مرزها رفتند.

وی با بیان اینکه شهدا و جوانان این مرز و بوم سینه‌های خود را آماج گلوله‌ها قرار دادند تا امروز اقتدار و امنیت داشته باشیم خاطرنشان کرد: با وجود تمام دسیسه‌های دشمنان اما امروز شاهد امنیت پایدار و اقتدار در این کشور پهناور هستیم که مرهون خون شهدا و جانبازی و سرافرازی سربازانی از جنس مردم است.

جانشین مرکز آموزش هوانیروز ارتش با اشاره به مجاهدت سربازانی که از مردم و در خدمت مردم هستند ابراز داشت: در هیچ جای دنیا چنین نیروهای مسلحی نیست؛ کسانی‌که همواره در کنار مردم، برای مردم و در خدمت مردم هستند و در ایجاد امنیت پایدار و خدمات اجتماعی در صف نخست قرار دارند.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نزاجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید نامجو و سرداران شهید شهرستان بندرانزلی گفت: سرداران شهیدی بوده‌اند که در این شهر می‌زیستند و برای دفاع و حفظ تمامیت ارضی، نظام و انقلاب به‌پا خواستند.

رحمانی افزود: پس از آغاز جنگ تحمیلی، با وجود اینکه شهر بندرانزلی از لحاظ نظامی تهدید نمی‌شد اما 418 شهید از این دیار برای حضور در مرزهای عملیاتی کشور به‌پا خواستند و مقابل دشمن ایستادند و جانفشانی کردند و عزیزترین سرمایه انسانی یعنی جسم و جان خود را برای نظام و کشور تقدیم کردند.

انتهای پیام/612/ی

نظر شما