شناسهٔ خبر: 54243851 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خسارت ۳۵ میلیون تومانی توفان به زیرساخت‌های برق منطقه سیستان

توفان ۳۵ میلیون تومان به زیرساخت‌های برق منطقه سیستان خسارت وارد کرد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وقوع طوفان گردوخاک و پراکنده شدن ریزگرد در منطقه سیستان طی روز‌های گذشته ۳۵ میلیون تومان به زیرساخت‌های حوزه برق این منطقه خسارت وارد کرد.

علیرضا شهرکی گفت: وقوع توفان گردوخاک و پراکنده شدن ریزگرد در منطقه سیستان طی روز‌های گذشته ۱۸۹ نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرد که از میزان ۲۲ نفر در این مراکز بستری شدند.

او گفت:  پنجشنبه/دیده غالب جوی در منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان همچنان توفان گرد و خاک خواهد بود شهرکی گفت: تمامی نیرو‌های ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیر‌های ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پیش‌بینی توفان برای فردا در این شرایط توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از تردد، فعالیت طولانی و سنگین در خارج از منزل خودداری کنند.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان؛ از صبح روز پنجشنبه تا ظهر یکشنبه وزش باد شدید تا خیلی شدید سبب ایجادتوفان گردوخاک در زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان توصیه کرد شهروندان از قرار گرفتن در فضای باز و تردد غیر ضروری در جاده‌های شمال استان تا حد امکان اجتناب کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما