شناسهٔ خبر: 54232005 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفتاد و ششمین نشست علمی-تخصصی

چارچوب کلی و جهت گیری های کلان برای تحقق رشد اقتصادی پیش بینی شده در استان ها

 هفتاد و ششمین نشست علمی-تخصصی با موضوع  "چارچوب کلی و جهت گیری های کلان برای تحقق رشد اقتصادی پیش بینی شده در استان ها "،  با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ملّی و استانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری نشست علمی-تخصصی با موضوع  "چارچوب کلی و جهت گیری های کلان برای تحقق رشد اقتصادی پیش بینی شده در استان ها "، برگزار می شود.

 هفتاد و ششمین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی علیرضا نعمتی، رئیس امور استان ها و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین با سخنرانی: آقایان  فرج اله فتح اله پور کامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران،  جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ملّی و استانی به صورت مجازی برگزار مینماید.

از صاحب نظران و علاقه مندان دعوت می شود جهت بهره مندی از مباحث مطروحه و ایراد نظرات تخصصی خود به تالار نشست های مجازی این مرکز مراجعه فرمایند.

این نشست در روز چهارشنبه 4 خرداد ماه سال 1401، ساعت 10 الی 12 ظهر  برگزار می شود.

لازم به ذکر است این نشست هفتاد و ششمین نشست علمی-تخصصی و با عنوان چارچوب کلی و جهت گیری های کلان برای تحقق رشد اقتصادی پیش بینی شده در استان ها است که به همت دفتر آموزش و ترویج مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با حضور صاحب نظران ملی و استانی برگزار می گردد.

برای شرکت در این نشست مجازی به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

http://connect.mporg.ir/dfrc

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی زیر مراجعه فرمایید :

www.dfrc.ir

انتهای پیام/

نظر شما