شناسهٔ خبر: 54216333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تلاش نیرو‌های مسلح، امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است

استاندار قزوین گفت: تلاش تمامی نیرو‌های مسلح در اقصی نقاط میهن اسلامی امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح که به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد،گفت: سوم خرداد حاوی یک پیام مهم و گفتمان ارزشمند تاریخی بود و همه نیرو‌های مسلح و بسیجی مدافع کشور در این روز، یک پیام را به تاریخ مخابره کردند که وقتی اداره یک کشور و حکومت به دست مردم سپرده شود یک وجب از خاک جغرافیایی آن به دست دشمنان نخواهد افتاد.

 ما روز‌های ناگواری را در تاریخ کشور خود داشته ایم تا جایی که به دلیل حاکمان بی لیاقت، بخش‌هایی از خاک جغرافیایی کشور به دست بیگانگان افتاده، اما حادثه آزادسازی خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس این پیام را به جهانیان مخابره کرد که غیور مردان و زنان ایران اسلامی همواره و تحت هر شرایطی حافظان این آب و خاک خواهند بود و در این راه حتی از جان خود نیز دریغ نخواهند کرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که دشمنان قسم خورده این آب و خاک بعد از ۲۳ سال از ترور شهید صیاد شیرازی که از افتخارات دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود سردار دیگری را به شهادت می‌رسانند تا به خیال خام خود ضربه‌ای دیگر را به کشور ما وارد آورند.

 شهید صیاد شیرازی در راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسید و امروز نیز سردارانی، چون صیاد خدایی به عنوان مدافع مرز‌های دینی و اعتقادی به دست عوامل اسکتبار و صهیونیستی به شهادت می‌رسند و این مساله بیانگر گسترش مرز‌های ایران اسلامی در پهنه جغرافیایی عالم است.

پیکر مطهر شهید صیاد خدایی امروز در حالی تشییع خواهد شد که دشمن در اوج استیصال خود قرار دارد و، چون توان رویارویی با ما را ندارد در کمال خفت و خواری سعی می‌کند تا با ترور، کینه و عقده گشایی کند، اما مردم میهن اسلامی و به خصوص جوانان ایران همیشه عاشق مبارزه با رژیم منحوس صهیونیست بوده و تا نابودی آن دست از مبارزه نخواهند کشید.

در ادامه این مراسم که با حضور استاندار، فرماندار قزوین، فرماندهان نیروی نظامی و سپاه استان و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد تعدادی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان نیرو‌های مسلح تقدیر و تجلیل شدند.

نظر شما