شناسهٔ خبر: 54209055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه پاسداران:

سوم خرداد، روز تولد ملت ایران به عنوان یک قدرت بصیر با بیرق اسلام است

سردار سلامی گفت: سوم خرداد، روز تولد ملت ایران به عنوان یک قدرت بصیر با بیرق اسلام است و بعد از آن ما فرمول غلبه بر قدرت‌ها را یافتیم، ابزارها را ساختیم و قاعده‌های غلبه بر دشمن را دانستیم و فهمیدیم هر وقت در میدان هستیم، نصرت خدا جاری می‌‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسین سلامی» عصر امروز (دوشنبه ۲ خرداد) در سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، ایران را کشور شهادت، اقتدار و جهاد نامید و اظهار کرد: امروز بعد از چهل سال افتخار می‌کنیم که ادامه‌ دهنده راه نورانی شهدایی همچون شهید سلیمانی، کاظمی، خزاری، همت، صیاد شیرازی و هزاران شهید دیگر هستیم.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جهادگران کشور دریایی خروشان از انسان‌های مشتاق جهاد، پیشرفت و اعتلا بخشیدن به اسلام و مشتاق به اهتزاز در آوردن بیرق‌ها هستند و افزود: هجرت مقدمه جهاد است و عزت، کرامت، استقلال، آزادی و حفظ ارزش‌های مقدس و اعتلای جوانان در میدان جهاد ممکن است.

 

وی با اشاره به اینکه تمام فرصت‌های بی نظیر ما از دورن مخاطرات حاصل شده است تصریح کرد: اگر فتح خرمشهر و بستان و آن ایستادگی مردم نبود این‌همه قدرت بسط یافته روی زمین نداشتیم.

 

سردار سلامی بسیج را محصول جهاد في سبيل الله خواند و ابراز کرد: جهاد بابی از ابواب جنت است که به روی بندگان خاص خدا باز می‌شود؛ جنگ یک مخاطره و تهدید جدی برای استقلال ما بود اما ملت ایران به برکت اطاعت از ولی فقیه جنگ را به میدان جهاد تبدیل کرد و همه در مقابل دشمنان خدا آمدند و همانند سیلاب، بنیان تهاجم دشمن را در هم فرو ریختند.

 

وی با بیان اینکه این هنر نائب امام زمان است که میدان تهدیدات را به فرصت‌های بزرگ تبدیل کرده است ادامه داد: هنر ولی خدا همین است، با یک دست دشمن را متوقف و در سیاست هایش قفل می‌کند و او را در یافتن منطق غلبه سرگردان می‌گذارد.

 

فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: ما از دل این خطر جهانی به عنوان یک قدرت جهانی متولد شدیم و سوم خرداد، روز تولد ملت ایران به عنوان یک قدرت بصیر با بیرق اسلام و یک تجربه بزرگ بود؛ بعد از آن ما فرمول غلبه بر قدرت‌ها را یافتیم، ابزارها را ساختیم و قاعده‌های غلبه بر دشمن را دانستیم و فهمیدیم هر وقت در میدان هستیم، نصرت خدا جاری می‌شود.

 

وی با اشاره به نمونه‌‌هایی از خلق فرصت در دل‌ تهدیدها عنوان کرد: این هنر مقام معظم رهبری است که این دهه‌های پرشکوه را به میدانی برای تبدیل تهدیدها به فرصت‌های بزرگ فراهم و سیاست‌های دشمن را ناتمام گذاشته است.

 

سردار سلامی با اشاره به تهاجم اقتصادی دشمن اذعان کرد: دشمن در این میدان نیز حداکثر فشار ممکن را به ملت ایران وارد می‌کند، اما رهبر انقلاب، در حالی که گزینه‌های نظامی دشمن را باطل می‌پندارد، از سوی دیگر کشور را می‌سازد، جنبش تولید علم راه می‌اندازد، تولید را به چرخش در می‌آورد و جوانان را به میدان جهاد علمی می‌فرستد و کشور را از مخاطرات تهاجم اقتصادی دور نگه می‌دارد و تحریم را به فرصتی برای خود اتکایی و استقلال تبدیل می‌کند.

 

وی بیان کرد: تحریم اقتصادی نیز با وجود شما جهادگران مانند دیگر تهدیدها در حال تبدیل شدن به فرصت است و امروز این عرصه، میدان جهاد ما است؛ جنگ چهره خود را عوض کرده و امروز برای شکست نخوردن باید بسازیم‌ باید روی زمین منتشر شویم و دست مردم را بگیریم.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید در وسط میدان بی اعتنا به هیاهوی دشمن به پیش برویم خاطر نشان کرد: بسیج از درون این مردم منبع اصلی پایان ناپذیر قدرت ما است و با وجود بسیج، دشمن راه غلبه ندارد و خود فرمول غلبه است.

 

وی بر حضور جوانان را به میدان و رفع مشکلات و ساختن ایران تاکید کرد و با اشاره به اینکه سازندگی عرصه اصلی جهاد ما است یاد آور شد: ۴۲ هزار گروه جهادی داریم که مشکلات را چون رود خروشان از بین می‌برند و در این راه نباید ناامید و متوقف شد.

 

پایان پیام/72

نظر شما