شناسهٔ خبر: 54198402 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تبریک مسئولان استان فارس به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

مسئولان استانی با صدور پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت.

در متن پیام سردار رهام بخش حبیبی  به مناسبت سالروز فتح خرمشهر آمده است:

فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس سال ۱۳۶۱  یک نمونه‌ درس‌آموز و عبرت‌آموز برای آیندگان در توکل و اعتماد به خداوند و اعتماد به نیروهای جان بر کف و متعهد و توانمندی جوانان اين مرز و بوم است.

سوم خرداد تداعی کننده دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان دلیر لشکر اسلام است که با از خود گذشتگی و ایثار توانستند دشمن را در دست یابی به اهداف خود در منطقه ناکام کنند.

سالروز آزادسازی خرمشهر را می توان نماد ایثار و مقاومت و پیروزی ملی ایران برشمرد و امنیت موجود نیز کشور مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم است که جانانه در مقابل دشمنان مقاومت کردند.

در حالی که هویت ملی و اسلامی نسل حاضر با تاریخ فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مردم در دوران دفاع گره خورده است، باید مسیر نورانی شهیدان والامقام سال‌های دفاع مقدس تداوم پیدا کند.

اینجانب با گراميداشت ياد و خاطره رزمندگان اسلام و ايثارگران عزيز در حماسه سوم خرداد، اين روز را به ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می گویم و به روح بلند بنيانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمينی (ره) و تمامی شهدایی که در اين راه خون خود را فدا کردند، درود می فرستیم.

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.


سید وحید حسینی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در این پیام، با اشاره به تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی و به ویژه روزهای دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای وطن را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

آنچه در طی بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توانسته تصویری شایسته از این سرزمین را به جهانیان عرضه کند؛ رشادت مردمان ایران زمین در تمامی عرصه های سرنوشت ساز و مهر به وطن عزیزمان ایران بوده که تاریخ پرافتخار میهن را به روزهای پرشکوهی آراسته و هر یک به مثابه سندی از افتخار، بر درخشش آن افزوده است.

از مهم ترین برهه های تاریخی کشور عزیزمان ایران که در سال های نخستین انقلاب اسلامی رقم خورد و بی شک عرصه ای مهم برای محک ایمان و علاقه مردم عزیز به وطن اسلامی بود، سال های جنگ تحمیلی بود که با دلاوری و مجاهدت مردمان این سرزمین، به دفاعی مقدس تبدیل شد و روزهایی به یاد ماندنی و صحنه هایی ستودنی از جهاد فی سبیل الله را برای همیشه این تاریخ پر افتخار به یادگار نهاد و سالروز آزادسازی خرمشهر، در زمره شیرین ترین این ایام است. روزی که ایرانیان سرافراز، ایثار در راه وطن را به والاترین مراتب اعتلا بخشیده و خرمشهر را از یوغ دشمن بعثی آزاد کردند و خاطره ای پرشکوه در حافظه تاریخی وطن اسلامی رقم خورد.

فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات پرغرور بیت المقدس را که تا به امروز، سرمشقی ارزنده در برابر یکایک ما نهاده است را به تمامی مردم عزیز ایران و به ویژه رزمندگان مجاهد و یادگاران سال های پرافتخار دفاع مقدس، صمیمانه تهنیت می گویم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدان جان برکف این عملیات مقدس و به ویژه شهدای والامرتبه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سعادت و سربلندی ایران عزیزمان را در پرتو رشادت های جوانان پرتلاش و دلسوزان انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

نظر شما