شناسهٔ خبر: 54185778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون هماهنگی توزیع توانیر:

بهره‌گیری حداکثری از دانش‌بنیان‌ها در اولویت کاری صنعت برق کشور قرار دارد

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی و بهره‌گیری از پتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت کاری شرکت‌های توزیع برق قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حمیدرضا پیرپیران روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق  آذربایجان غربی که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: همچنین حمایت جدی از شرکت‌های دانش بنیان از دیگر اولویت های شرکت‌های توزیع نیروی برق است.

وی با بیان اینکه شرایط ویژه ای در صنعت برق کشور داریم، اظهار داشت: باید با جدیت و همدلی در جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ بکوشیم.

وی اضافه کرد: از امروز وارد پیک تابستان ۱۴۰۱ شدیم و جهت گذر موفق از پیک بار تابستان و برق‌رسانی مطلوب به مردم در شرایط پیک نیازمند همراهی و همدلی تمام دستگاه‌های اجرایی و مردم هستیم.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: رسالت خطیری بر عهده کارکنان صنعت برق کشور قرار دارد، زیرا که در زندگی امروز حتی لحظه‌ای بی‌برقی برای مردم بسیار آسیب‌رسان است.

پیرپیران افزود: نباید فراموش کنیم که خدمت به مردم یک فرصت است و باید قدر این فرصت را به خوبی بدانیم.

بهره‌گیری حداکثری از دانش‌بنیان‌ها در اولویت کاری صنعت برق کشور قرار دارد

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: در سال‌های گذشته با تلاش‌های تمامی کارکنان این شرکت اقدامات شایسته‌ای در سطح استان انجام شده است.

یاسر رهبر دین اظهار داشت:  برخورداری ۱۰۰ درصدی مشترکین شهری و ۹۹/۹۸ درصدی مشترکین روستایی از نعمت برق حاصل سال‌ها تلاش و زحمات مجموعه‌ای است که در هر شرایطی حتی با پای پیاده خدمت‌رسانی و برق‌رسانی پایدار به مردم را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد در راستای توسعه آذربایجان غربی و محرومیت‌زدایی گام‌های موثری از سوی این شرکت  در استان برداشته شود.

در ادامه این آیین طاهر کیان مهر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق آذربایجان غربی منصوب شد.

پیش از این اکبر حسن بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در آذربایجان غربی برعهده داشت که چندی پیش با دستور مقام قضایی بازداشت شده بود.

نظر شما