شناسهٔ خبر: 54182563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده پورتو توندلا 1 خرداد 1401 ؛ فینال جام حذفی پرتغال

صاحب‌خبر -

قهرمان لیگ پرتغال امشب برای کسب دومین جام فصل خود در فینال جام حذفی به مصاف توندلا می‌رود. پخش زنده پورتو توندلا 1 خرداد 1401 را با ما ببینید.

قهرمان مقتدر لیگ پرتغال که طی یک فصل تنها 1 بار شکست خورد و رکورد بیشترین بازه شکست‌ناپذیری را به ثبت رساند امشب از ساعت 20:45 به مصاف توندلا می‌رود. برای پخش زنده بازی پورتو و توندلا 1 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده پورتو توندلا 1 خرداد 1401

پورتو که در 5 بازی اخر خود تنها 1 شکست و در عوض 4 پیروزی داشته است، امسال با درخشش مهدی طارمی قهرمان لیگ برتر پرتغال شد.

توندلای حالا فینالیست هم در کمال شگفتی حالا تیمی سقوط کرده به دسته دو فوتبال پرتغال محسوب می‌شود و با 28 امتیاز هفدهم شد تا سقوط کند.

شانس توندلا برای رسیدن به فینال در این نهفته بود که در جام حذفی فصل جاری، پورتو، بنفیکا، براگا، اسپورتینگ و همه دیگر تیم‌های مطرح پرتغال در یک سمت جدول قرار گرفتند و پورتو خود با حذف بنفیکا و اسپورتینگ به فینال رسید. توندلا هم در مسیری نسبتا ساده به فینال رسید.

در تاریخچه تقابل‌های دو تیم و در 15 بازی رو در رو، 1 بازی را توندلا پیروز شده و 1 بازی به تساوی انجامیده است. در عوض 13 بازی دیگر را پورتو پیروز شده است. برای پخش زنده بازی پورتو و توندلا 1 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فینال جام حذفی پرتغال 1 خرداد 1401

انتهای پیام

نظر شما