شناسهٔ خبر: 54187076 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طارمی امشب دومین قهرمانی را می‌خواهد

پورتو در حضور ثابت مهاجم ایرانی خود دیدار مقابل توندلا را آغاز می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه فینال جام حذفی پرتغال در فصل ۲۲-۲۰۲۱، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را مثل همیشه در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در ورزشگاه ناسیونال شهر اویراس توندلا، تیم هفدهم جدول لیگ برتر این کشور قرار می‌گیرد.

مهدی طارمی که فصل فوق‌العاده‌ای همراه با پورتو سپری کرد و به قهرمانی در لیگ برتر پرتغال دست پیدا کرد، امشب هم در ترکیب این تیم برابر توندلا حضور دارد و امیدوار است به دومین جام در سال ۲۰۲۲ برسد و تبدیل به نخستین بازیکن ایرانی در این فصل شود که دو قهرمانی را تجربه می‌کند.

ستاره ایرانی پورتو در دیدار رفت فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال توانست نخستین هت‌تریک خود را مقابل توندلا داشته باشد و در بازی برگشت هم یک گل برابر این تیم به ثمر رساند که امشب این انگیزه را دارد تا فرصت درخشش دوباره و گلزنی به‌دست بیاورد.

طارمی در شرایطی امشب در بازی فینال جام حذفی به میدان می‌رود که پیش از این موفق به زدن یک گل و دادن یک پاس گل در این رقابت‌ها شده بود و علاوه بر آن در لیگ برتر پرتغال نیز با ۲۰ گل و ۱۲ پاس گل نقش عمده‌ای در قهرمانی تیمش داشت.

تیم فوتبال پورتو که در این فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر پرتغال شد، در شرایطی امشب با توندلا دیدار می‌کند که حریف آنها با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول، به دسته پایین‌تر سقوط کرد ولی با این وجود به فینال جام حذفی رسیده است!

برچسب‌ها:

نظر شما