شناسهٔ خبر: 54166152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس رئال مادرید اختلافات بر سر قرارداد کیلیان را حل کرد

صاحب‌خبر -
رئیس رئال مادرید اختلافات بر سر قرارداد کیلیان را حل کرد

خبرگزاری آریا- به نقل از روزنامه انگلیسی "دیلی میل"، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، به جنجال بر سر خرید کیلیان امباپه ستاره جوان فرانسوی پایان داد.

به گزارش سرویس ورزشی آریا به نقل از اسکای نیوز؛این بازیکن فرانسوی هنوز تصمیم نهایی خود را برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن یا انتقال به رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی آینده اعلام نکرده است.

با این حال، رئیس باشگاه سلطنتی جلوی اعلام امباپه را گرفت و آخرین صحنه های این معامله را که به بحث ورزش بین المللی تبدیل شده، برای بازیکنانش فاش کرد. به گزارش گیلام بلاغی، کارشناس فوتبال اسپانیا به نقل از یک منبع آگاه، پرز عصر روز جمعه پس از تساوی بدون گل مقابل رئال بتیس در رقابت های لالیگا به رختکن رئال مادرید رفت و به بازیکنانش اطلاع داد که امباپه قراردادی را امضا نمی کند.

"دیلی میل" تاکید کرد که صحبت های پرز به این معنی است که این بازیکن 23 ساله در نهایت تصمیم گرفت قرارداد خود را با سن ژرمن تمدید کند، زیرا آنها "امتیازات وسوسه انگیز" را به او پیشنهاد کردند تا او را از سانتیاگو برنابئو دور کنند.

این خبر ساعاتی پس از آن منتشر می‌شود که مادر ستاره فرانسوی در روز جمعه اعلام کرد که جلسات برای آینده پسرش به پایان رسیده است و اشاره کرد که دو پیشنهاد رئال و سن ژرمن «تقریباً یکسان» هستند و فقط اندکی با یکدیگر تفاوت دارند.

امباپه یکشنبه گذشته اعتراف کرده بود که اخیراً تحت فشار زیادی برای اعلام تصمیم در مورد آینده خود احساس کرده است.

نظر شما