شناسهٔ خبر: 54148803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

باشگاه‌های مردان آسیا؛ گربنیکوف: بازیکنان تاراز خسته بودنداسماعیل‌نژاد بازیکن با استعدادی است

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم تاراز قزاقستان پس از بازی شکست شاگردانش برابر مقاومت شهداب یزد گفت: شش مسابقه متوالی در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا بسیار سخت است و امروز بازیکنانم در مسابقه خیلی خسته بودند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بوریس گربنیکوف در نشست خبری پس از بازی تاراز با مقاومت شهداب یزد اظهار کرد: تبریک به سرمربی تیم شهداب که در این مسابقه پیروز شد. پنج مسابقه پیشین ما رقابت‌های سختی بود و امروز در ششمین بازی بازیکنان خسته بودند.

وی افزود: تلاشمان این بود که بازی خوبی داشته باشیم و بازی را به نفع خود به پایان برسانیم اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم تاراز در پاسخ به پرسشی مبنی بر تفاوت قدرت دو تیم شهداب و پیکان توضیح داد: خیلی سخت است که به این پرسش پاسخ دهم هر دو تیم بازیکنان فوق العاده ای دارند از جمله انگاپت سیمون، دونوان و … شاید اگر این بازیکنان را از تیم‌ها می‌گرفتیم می‌توانستم نظری بدهم. تنها می‌توانم بگویم که سیمون دیروز خوب نبود اما امروز خیلی خوب بازی کرد و امین اسماعیل‌نژاد استعداد خوبی دارد که می‌تواند در آینده در تیم ملی بدرخشد.

انولبک کانیبک اولو کاپیتان تیم تاراز هم با حضور در نشست خبری گفت: در ابتدا به تیم شهداب تبریک می‌گویم. تیم قوی و خوبی است. همیشه شرایط خوب پیش نمی‌رود و زمانی که می‌بازید مسلما بازی خوبی از خودتان نشان ندادید.

برچسب ها: والیبال, قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا, پیکان تهران, مقاومت شهداب یزد, 12 هزار نفری تهران, سانتوری سانبردز, اربیل, الریان, ناخون راتچاسیمای, تاراز, گاز جنوب

نظر شما