شناسهٔ خبر: 54148016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

امیدواریم اولین شکست استقلال را رقم بزنیم

مس رفسنجان موفق شد در خانه حریف یعنی صنعت نفت آبادان سه امتیاز شیرین را بگیرد.

صاحب‌خبر -

مس رفسنجان موفق شد در خانه حریف یعنی صنعت نفت آبادان سه امتیاز شیرین را بگیرد. محسن آذرباد در مورد پیروزی دو بر صفر تیمش گفت: بازی خیلی خیلی سختی بود. صنعت نفت اولین بار بود که هواداران شان را در آبادان در اختیار داشتند و فشار زیادی به ما آوردند، ما هم فوق العاده کار کردیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

او در مورد اینکه در یکی دو بازی اخیر موفق به دادن پاس گل نشده و فاصله اش با سعید صادقی در جدول زیاد شد ادامه داد: اشکالی ندارد. من روز اول هم گفتم مهدی ترابی دارد در پرسپولیس بازی می کند و گل گهر هم تیم خوبی است. سعید یکی از بهترین بازیکنان ایران است و خوشحالم که روز گذشته پاس گل داد و من هم تمام تلاشم را می کنم که بتوانم این عنوان را به دست بیاورم اگر قسمت باشد به این عنوان دست پیدا می کنم و اگر هم نباشد مهم نیست.

امیدواریم اولین شکست استقلال را رقم بزنیم

کاپیتان مس رفسنجان در مورد درگیری عجیب دو بازیکن خودی شان منشا و حسینی عنوان کرد: مشکل خاصی نیست در فوتبال از این اتفاقات می افتد ولی ما رفیق هستیم. مشاهده کردید که منشا دقیقه آخر بازی کرد و گل هم زد.

آذرباد در مورد قرار گرفتن در رده ششم جدول و فاصله کم امتیازی با تیم گل گهر و فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: تا روز آخر این رقابت وجود دارد. هر کس بتواند در این دو بازی بهتر باشد می‌تواند رتبه چهارم و پنجم را به دست بیاورد.

وی در مورد دیدار هفته آینده با تیم قهرمان لیگ گفت: بازی سختی داریم و امیدواریم اولین شکست تیم استقلال را در رفسنجان به آن ها تحمیل کنیم.

آذرباد در مورد اینکه می‌تواند دروازه استقلال را باز کند یا خیر افزود: بی شک این اتفاق خواهد افتاد.

 

نظر شما