شناسهٔ خبر: 54145166 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج صادقی خبر داد

گرامیداشت یاد ۱۴۹ شهید اهل‌سنت در کنگره شهدای روحانی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۹ شهید اهل‌سنت در کنگره شهدای روحانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه  در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه شهدای روحانی که در مصلای قدس قم درحال برپایی است،گفت: برنامه‌های مختلفی در راستای کنگره شهدای روحانی درحال دنبال شدن است که یکی از آن‌ها تکریم خانواده‌های شهداست.

او از تهیه تابلو فرش شهدای روحانی و تقدیم آن به خانواده شهدا یاد کرد و گفت: نمایندگان ستاد کنگره شهدای روحانی در استان‌های مختلف در منازل شهدای روحانی حضور یافته و هدایایی را از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایشان تقدیم کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به برپایی نمایشگاه شهدای روحانیت در مصلای قدس گفت: در این نمایشگاه آثار مرتبط با شهدای روحانی به نمایش گذاشته شده و سبک زندگی شهدا ترویج می‌شود.

او گفت: چهارشنبه هفته آینده هم‌زمان با چهارم خردادماه مراسم اصلی کنگره شهدای روحانی با پخش سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای کنگره آغاز می‌شود و با سخنرانی رئیس جمهور ادامه خواهد یافت.

حاج صادقی با بیان اینکه معرفی سنگرنشینان خط مقدم دفاع از اسلام به‌عنوان هدف محوری کنگره شهدای روحانی دنبال می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای تبیین نقش‌های روحانیون در دفاع مقدس اقدامات لازم را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در کنگره شهدای روحانی یاد و خاطره ۱۴۹ شهید از شهدای اهل‌سنت، ۵۷ شهید از شهدای مشروطه، ۴۰ شهید از شهدای انقلاب، سه هزار و ۶۴۱ شهید از شهدای دفاع مقدس و ۱۵۱ شهید مدافع حرم و شهدای ترور گرامی داشته خواهد شد.

منبع:خبر بسیج

نظر شما