شناسهٔ خبر: 54136185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

باشگاه‌های مردان آسیا؛ نخستین تجربه‌ دسوزا در جدال با بازیکنان ایرانی

صاحب‌خبر -

بازیکن شماره هفت تیم گاز جنوب گفت: اولین تجربه حضورم در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا است و همچنین تاکنون تجربه بازی با بازیکنان ایرانی را حتی در تیم ملی نداشتم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اواندرو دیاس دسوزا در نشست خبری پس از بازی نماینده قطر با گاز جنوب گفت: سفر طولانی‌ای از برزیل به اینجا داشتم و در چند بازی تلاش کردم خودم را با تیم هماهنگ کنم.  بازی با تیم پیکان نخستین حضور من در ترکیب گاز جنوب در این تورنمت بود. بازی سختی را تجربه کردیم.

وی افزود: برخی اشتباهات داوری در مسابقه با الریان وجود داشت که طبیعی  و بخشی از والیبال است. برخی از این اشتباهات به نفع ما و بخشی به ضرر تیم بود.

دسوزا درباره ادامه حضورش در تیم گاز جنوب توضیح داد: پس از این دوره از رقابت‌ها به تیم برزیلی‌ای که قبلا در آن حضور داشتم برمی‌گردم و قراردادم را تمدید خواهم کرد. پیش از این در تیمی قبرسی بازی می‌کردم.

بازیکن گاز جنوب با تاکید بر این که نخستین تجربه‌اش در مسابقات آسیایی است، گفت: پیش از این در مسابقات عربی و کاپ آمریکای جنوبی شرکت کرده بودم اما تجربه حضور در این تورنمت را نداشتم. شرایط هتل عالی است و از حضور در ایران خوشحالم. میزبانی لذت بخشی دارند اما متاسفانه نتوانستم تهران را بازدید کنم و امیدوارم در سفر بعدی این شهر را ببینم.

وی در پایان خاطرنشان کرد که تاکنون تجربه بازی مقابل بازیکنان ایرانی حتی زمانی که در تیم ملی بوده را نداشته است.

برچسب ها: والیبال, قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا, پیکان تهران, مقاومت شهداب یزد, 12 هزار نفری تهران, سانتوری سانبردز, اربیل, الریان, ناخون راتچاسیمای, تاراز, گاز جنوب

نظر شما