شناسهٔ خبر: 54135683 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

باشگاه‌های مردان آسیا؛ ریستوسکی برد الریان را به روح بهترین دوستش تقدیم کرد

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم الریان قطر پس از بازی تیمش برابر گاز جنوب با بیان این‌که ناراحت هستم چون یکی از دوستان خوبم را شب گذشته از دست دادم، گفت: این پیروزی را به روح او تقدیم می‌کنم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، زارکو ریستوسکی در نشست خبری پس از بازی الریان قطر و گاز جنوب اظهار کرد: به تیم گاز جنوب که عملکرد خوبی در این بازی داشت، تبریک می‌گویم. خیلی خوب توانستیم بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم. اشتباهات کوچکی داشتیم و جایگزین زیادی برای بازیکنان نداشتیم، اما اطلاعات خوبی را برای آماده کردن کردن بازیکنان در این مسابقه کسب کردیم و همین موضوع باعث پیروزی الریان شد.

وی ادامه داد: سخت است که به لحاظ روحی بازیکنان را آماده نگاه دارید که برای اول بودن بجنگند و از حداکثر ظرفیت و توانمندی خود استفاده کنند. در بازی با گاز جنوب عملکرد خوبی داشتیم. ست اول را خوب پیش بردیم اما در ست دوم خوب نبودیم. خوشبختانه در ست سه و چهار توانستیم بازی را به دست بگیریم.

سرمربی الریان با ابراز تاسف از فوت یکی از صمیمی‌ترین دوستانش بیان کرد: واقعا ناراحت هستم چون یکی از دوستان خوبم را دیشب از دست دادم و امروز مراسم خاکسپاری او بود. از همین تریبون اعلام می‌کنم که امیدوارم روحش در آرامش باشد و این پیروزی را به روح او تقدیم می‌کنم.

برچسب ها: والیبال, قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا, پیکان تهران, مقاومت شهداب یزد, 12 هزار نفری تهران, سانتوری سانبردز, اربیل, الریان, ناخون راتچاسیمای, تاراز, گاز جنوب

نظر شما